Saçlarımı En Hızlı Nasıl Uzatırım ?

Saçları hızlı bir şekilde uzatabilmek için hazırlanmış olan havuç maskesini sizlerle paylaşalım.

Kısa saçlar bayanları moralmen mutsuz olduğunun ifadesi olarak görünür. Bol bol saç değişikliğinde bulunan bayanlar içinde saçların hızlı uzaması önemlidir. Doğal yöntemlerle saç uzatabilmeniz için önereceğimiz en iyi seçenek havuz maskesidir.

geçelim havuç maskesinin yapılışına ve malzemelerine


Havuç Maskesi Hazırlanışı ve Malzemeleri

  • – 2 tane orta boy havuç
  • – 1 tane yumurta
  • – 3 su bardak su



Yapılışı ;

  • – Havuçlar rendelenir,
  • – 3 su bardak su kaynatılır,
  • – Ardından rendelenmiş havuçlar kaynayan suya koyulur.
  • – Su 25-30 dk kaynatılır.
  • – Sonra su süzülerek,
  • – Yumurtayla çırpılır.
  • – Maskemiz hazır.



Havuç Maskesi Cilde Nasıl Uygulanır ?

  • Hazırlanan karışım direkt olarak saça sürülür 1,5 saat kadar saç sarılarak bekletili
  • 1,5 saat sarılmış olarak bekletilen saçlar bol su ve şampuan ile yıkanarak temizlenir.



Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  1. nihal deniz dedi ki:

    umarım iyidir

  2. melis ak dedi ki:

    inş korkuyrm denemeye uzatım derkn dökülmeye başlarsa

  3. ezgi cullen dedi ki:

    denerizzzz de soyle birsey daha var 3 ayda bir sac uclarini kestirmen lazim cunku saclar uclarindan nefes alir

  4. h didem dedi ki:

    gerçekten işe yarıyor teşekkürler….

  5. kadiriye gokce dedi ki:

    benim anlamadim bisey var ben bu karisimin suyunumu yoksa suzdugum havucumu yumurtayla karistiracam

  6. ugurlu dedi ki:

    gerckteb faydasını gördn mu?

  7. hasan dedi ki:

    hiç zaman saçlar çabuk

  8. ben dedi ki:

    arkadaşlar saçınızı 1 hafta boyuncca su ile yıkayın ie yrar

  9. eda dedi ki:

    ne kadar sürede uzadı ve gerçekten fark ediliyormu

  10. melisa demir dedi ki:

    Formulu uygulayıp işe yaradını gören varmı ?? Yapıcam da korkuyorum bi yandan dökülmesin 🙂

  11. Öykü Başka dedi ki:

    ne bileyim bnde şimdi yapıcm amaa (:

  12. Nurdan dedi ki:

    bunu uygulayan var mı nasıl uzuyor mu gerçekten

  13. burcu çetinkaya dedi ki:

    gerçekten işe yarıyormu kaç günde ve çok uzadımı

  14. ecrin kaya dedi ki:

    ben denedim ise yarıyor saçları belime gelio tessekkür ederim benim size tavsiyem saçını soğuk suya koyun 30 dk bekleyin kuruyana kadar tarayın mükkemmel şekilde uzuyo tavsiye ederimmmmmmm

  15. özlem ç. dedi ki:

    umarım olur inş işe yarar

  16. Özlem dedi ki:

    ya havuç olmasa olmuyyomuuu???????????????????

  17. adı lazım değil dedi ki:

    ya bunu haftadamı gündemi uygulayacaz

  18. aysunoguz dedi ki:

    suyunumu yoksa havuçu karışımı kulmalıyız.hafda da kaç kez lütfen acil cevep verin

  19. masal aktaş dedi ki:

    böyle yanlış bilgiler verince ne geçiyor elinize mantıklımı sizce 30 dakika soguksuda bekleyen biri hastalanır geberir hadi onu geçtim soguk suya giren saç sertleşir birbirine girer sürekli tarayın demişsin sert saç taranırsa kırılır kopar kusura bakma ama verdiğin bilgi cem yılmazın bel fıtıgı hikayesinden farksız.

  20. masal aktaş dedi ki:

    arkadaşım saçı besleyen kendi yağıdır sürekli yıkarsan saçında kı yagıda alıp götürmüş olursun saç hergün yıkanmaz bilgin olsun;)

  21. gizem dedi ki:

    deniycem benimde oyle bir sorunum var

  22. taRık deniz dedi ki:

    walla bunu kim yazmışsa elleri dert görmesn dostum

  23. gamze dedi ki:

    gercekten kesin oluyomu ? saçlarım biran once uzasın istiyorum

  24. nursel eda hasar dedi ki:

    saçlarım kısa olduğu için hemen uzasın isiyorum bu formulü deneyeceğim kim yazdıysaa

  25. busişşşşş dedi ki:

    benim saçlarımda ciddi uzama oldu

  26. esra uçar dedi ki:

    uzarmı cidden

  27. özlem dedi ki:

    inşallah uzar da benim saçım omuzumu geçiyor ama daha çok uzasın istiyorum walla eğer bu formül işe yararsa allah sizden razı olsun…..

  28. DİLAY İLAY dedi ki:

    evet bende saçlarımın uzadığını farkettim.

  29. fatoş alp dedi ki:

    İnşallah uzar

  30. özlem dedi ki:

    inşallah olur çk istiyom saçımın uzun olmasını

  31. asi kızz dedi ki:

    bilmem
    saçlarım uzamıyo nptysam uzamadı yardımmm edinnn

  32. hatice fatma dedi ki:

    neyle sarmalıyım

  33. sevda dedi ki:

    Bende. Havuc maskesini denice m umarim ise yarar

  34. zerife zerife dedi ki:

    arkadaslarbugun başladım ıns cabuk uzar saclarım 🙂 eger bi gelişme olursa sıze hber verrım 🙂 umarım olur 🙂

  35. saclarım dedi ki:

    gercekten uzayan saclar var mı bgun bende denedim umarım uzar :(:)

  36. Zeliha dedi ki:

    Benim arkadaşim denedi saci omzuna kadardi şimdi beline değiyor

  37. ecenur dedi ki:

    zeliha arkadasın bu formülü kaç defa denedi. bide sacı kıvırcık mı yoksa düzmü ?

  38. zerife dedi ki:

    arkadaşlar bende denedım saclarım uzamaya başladı 🙂 2 günde 1 yapıyorum ve 1 saat bekletyrm sac uclarım cok kırıktı suan uclarımda kırık dıye bırseyde kalmadı 🙂 tavsiye ederım deneyın 🙂

  39. figen dedi ki:

    arkadaşlar bende bugn denicem inşallah 🙂 size haber veririm

  40. elf dedi ki:

    ne zamana kadar yapmam lazm

  41. sıla dedi ki:

    bende saçlarımın uzun olmasını ve sınıftakilere hava atmak istiyorum o yüzden deniycem

  42. derya deniz dedi ki:

    rendelenmiş havuç mu yoksa süzülen suyumu yumurtayla karıştırıyoruz anlamadım

  43. ipek dedi ki:

    deniycem insaallah ise yarar

  44. ebru dedi ki:

    Deneyin gercekten işe yariyor

  45. ebru dedi ki:

    Saca zarar vermiyor hcbir sekilde . Havucu suyunu sıkıp yumurtayla karstrcaksin

  46. doga dedi ki:

    arkadaslar wn iyisi siguk sy ile yikayin coooooooook use yariyor 🙂 Bide turp suyu

  47. pinar dedi ki:

    ben suan havuclari kaynatiyorum umarim ise yarar ;d

  48. Pinar dedi ki:

    Suan maske sacimda hic kokmuyor umarim ise yarar

  49. seni ilgilendirmez dedi ki:

    ben kız değilim ama denicem

  50. iremnur genç dedi ki:

    ya bnm saçım çok kısa acaba uzarmi çok merak ettim arkadaşımın saci cook uzun her ona baktıkça ağlıyorum inşallah ise yarar bari bana bol bol dua edin ne olur

  51. buse dedi ki:

    işe yaramasını diliyorum ..:(

  52. cankurt dedi ki:

    Arkadaşlar yumurtayı suyamı havucamı karışacak deneyenler yazarmı teşekkürler

  53. ecrin karatay dedi ki:

    Süper benim saçlarımda uzundu ama kestim. Bunu deniyeceğim uzasın.

  54. eda_nur dedi ki:

    yha gerçekten olurmu nolursunuz söyleyin

  55. zeynep şen dedi ki:

    umarım işe yarar şimdiden teşekkürler:)

  56. melis dedi ki:

    denedim çok farketti

  57. gızeem yazıcı dedi ki:

    hergun ypmk zorundmiyiz

  58. Ayşenur dedi ki:

    kaç cm uzuyor ?

  59. gamze gunaydin dedi ki:

    bu karisimi kac dakika bekletmeliyiz

  60. ilke demirkol dedi ki:

    1,5 saat bekletiliyor

  61. masal dedi ki:

    inşallah işe yarar…

  62. havin yilmaz dedi ki:

    Maskenin suyu sogudugubdami yumurtayi cirpiyoz anlamadim:((

  63. misafir dedi ki:

    şey diyolar zeytin yağı ile yaparsanız olur ama zeytin yağı bityapmazmı

  64. mûnevver dedi ki:

    herkez bu soruyu sormuş ama cevap alamamışlar. kesin cevap istiyorum. süzülen suyumu yoksa rendelenen havucumu yumurtaya kariştiriyoz.

  65. ilayda irgören dedi ki:

    gerçekten işe yarıyor..

  66. mısafir dedi ki:

    sey senın sacın nerene gelıyodu ve denedıkten sonra nerene gelmeye basladı ? 🙂

  67. ibrahim dedi ki:

    Arkadaslar, ben 56 yasindayim, saclarimi uzatiyorum cok hizli uzamiyor ama saglikli uzuyor surekli degil 4-5 gunde bir yikiyorum yikamadan once iki yemek kasigi zeytinyagi ile iyice masaj yapip yarim saat sonra yesil sabunla yikiyorum ardindan sac kremi ile duruluyorum saclarimda zerre kadar ne kepek ne de dokulme var, sizde ise yarar mi bilmiyorum ama herkes saclarima imreniyor saygilarimla

  68. züleyha dedi ki:

    inşallah yapan herkezin saçı uzar

  69. esra yılmaz dedi ki:

    başka bşey olmaz inşallah

  70. elif dedi ki:

    Uf ya bu formulu denicem saclarim cok cansiz ve ko altlarimdan bir kursun kalem boyutundaa asagida bir kursun kalem kadr uzamsni istiyorm insallah ise yarar

  71. :/ dedi ki:

    uzuyor mu lütfeen

  72. misafir dedi ki:

    Arkadaşlar ben kız değilim ama deniycem siz denediyseniz ortalama kaç cm uzuyo

  73. Deniz dedi ki:

    Denemek istiyorum ama korkuyorum bu tir şeylerden :/

  74. Mehtap dedi ki:

    Ise yarasa cok sevinirim

  75. esrak dedi ki:

    arkadaşlar rendelenen havuçlarımı yoksa suyunumu süreceğiz??

  76. Merve dedi ki:

    arkadaşlar doğal kaynak suyu ve yağmur suyu da saçları uzatıyor ayrıca doğal kaynak suyu saçlarının rengini sarı felan yapıyo eğer çok şey yaparsanız kızıl kırmızı gibi birşey oluyor

  77. deniz melek dedi ki:

    yaa 1 yıldır saçlarımı uzatmaya çalışıyorum.. gerçekten uzuyormu yaa uzarsa çok sevinirim

  78. esra ateş dedi ki:

    arkadaşlar ben denedim çok faydasını gördüm heee bide süzülen suyu yumurtayla çırpacagızzz 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  79. bejan ateş dedi ki:

    arkadaşlar etkisini görenler yorum yazsın

  80. melike sena dedi ki:

    bnm saçlarım hiç uzamıyor ne yapmam lazım ama işe yarayacak bişey olsun lütfen!!!!

  81. gökçen dedi ki:

    gerçekten faydalı

  82. sureyya eser dedi ki:

    Suyunu havucumu kullanacgiz

  83. Akkayaa dedi ki:

    haftada 2 kez yapiyorum evet uzadigini belli ediyo :))

  84. Nesoliii dedi ki:

    Süzülen suyumu yoksa havucun kendinisinimi karıştırcam yumurtaya

  85. esila dedi ki:

    Ark size cok dogal bisey oneriyim ben eski toprsgim:;-)) her dusa girdinizde kill ile yikayin cok faydasini gorursunuz

  86. aysela dedi ki:

    ben de denedim faydasınıda gördüm.

  87. serkan adıguzel dedi ki:

    ewet ben faydasını gormedım aynı sac aynı sac bunu 1 ayda ıstedıgım saca ulastırırmıyım acaba

  88. ebru demir dedi ki:

    Bende istiyorum uzatmayi saclarimi yaaaaaaa:-(

  89. ebrulim dedi ki:

    Kızlar çok korkuyorum aramızda deniyen varmı

  90. ceren su dedi ki:

    peki işe yararmı bn çok istiyorum lütfen işe yarasın

  91. beren sude taşlardan dedi ki:

    süper bir şey herkese tavsiye ederim

  92. sofia cicek dedi ki:

    Offf denicem korkudan deniyemiyorum yaaa

  93. damla keskin dedi ki:

    pekı bu ıs yarıyo dımı 🙂

  94. nurcan cantürk dedi ki:

    nasıl oluyor peki

  95. ege aydemır dedi ki:

    yha ben bu karsımı çok yapmak istyorum fakat saçımın rengını etkılermı onu bılmıyorum işte bde turuncu olmasında

  96. ece su dedi ki:

    ya hepsi dökülürse

    çok korkuyom

  97. . dedi ki:

    tamamda maskeyi nasıl sarıyoruz

  98. kübra kübra dedi ki:

    Tam olarak nasıl yapıyoruz anlamadm bn

  99. merve kays dedi ki:

    çok güzel teşekkür ederim

  100. şilan örüker dedi ki:

    çok güzel saçlarımbelimi geçiyoooooooooo

  101. fatmanur temiz dedi ki:

    Ya savlarim yillarca uzun kaldi kalcalarimdaki sacimi bi anda canm sikildigi icn cenemde ve kut kestirdm. Ertesi gun cok pisman oldum.hicbi model veremiyodum. 3 gunde bi uyguladm ve cok faydasini gordum 2 haftada saclarim omuzlarima indi ve su an sirtmda kesinlikle deneyn diyorum 🙂

  102. derya gokce dedi ki:

    Denedim ve ise yaradi

  103. çisem ay doğan dedi ki:

    bn saçlarımı n uzamasını çok istiyorum ama uzamıyor gerçekten uzarmı

  104. kore hayranı dedi ki:

    arkadaslar kaç hafta kullancaz ve kaç haftada uzuyor. benim saclarım eskiden kalçama kadar sarının biraz koyusu ve maşa maşaydı ve gittim kestirdimve lütfen sorularıma cvp verin

  105. yaren dedi ki:

    ya çok korkyorum 🙁 eskiden saçlarım belime geliyordu okullar kapanmadan once kestirdim omzumun biraz altına ama şimdi uzamasını istiyorum işe yararmı :???

  106. nergis dedi ki:

    benim saçım sarı bu maske rengini koyulaştırır mı acaba?

  107. tuğçe ersoy dedi ki:

    bence saclar devamlı yıkanmalı bu şekilde hem beslenir hemde saclar daha cok uzar benim tavsiyem bu bide bunu deneyin 🙂 🙂 🙂 o:)

  108. buse dedi ki:

    Saçlarımı okullar kapanmadan ketirdim omzuma kadar daha önce belimin altına kadardı şimdi ise uzamıyor ve eski saçlarımı özlüyorum 🙁

  109. Nurcan dedi ki:

    ben bu maskeyi denedim fakat saçım milim bile uzamadı acaba ben mi yanlış yaptım.? 🙁 ve bu karışımı çok saçma buldum hiç uzamadı çünkü…

  110. havvvanur akbaş dedi ki:

    Benim saçlarimda omuzumda ama daha uzamio napa bilirim ?

  111. mutsuz dedi ki:

    bunu kac sefer yapmamız lazım peki

  112. demet arslan dedi ki:

    gercekden iıe yariyormu

  113. alakasi alaka dedi ki:

    ne yaptimsa uzatamadim bu ise yararmi acaba

  114. Ezgi dedi ki:

    oluyomu gercekten ya

  115. azra dedi ki:

    iyrenç kokuyo işallah bu koku geçer

  116. misafir dedi ki:

    Evet zeytinyağı bit yapar bence denemeyin

  117. Handan Uğur dedi ki:

    Denedim gercekten süper bir karisim ve cok ise ysriyor bı haftada saclarım çok uzadı gercekten çok teşekkür ederim arkadaslar sizede tavsiye ederim.

  118. yiliz logon dedi ki:

    Sizdemi öyle aptiniz

  119. yeşim mercan dedi ki:

    bu havuç maskesini saçımızın uçlarına mı yok sa saç dibine mi sürmeliyiz

  120. Rabisa yıldız dedi ki:

    gerçekten işe yarıyomu bu formül yabenim saçlarım hiç belime kadar felan uzamadı şimdi ise çok uzatmak istiyorum gerçekten işe yarıyomu

  121. Ceren güneş dedi ki:

    Sacimin hiç uzağında

  122. sibel gül dedi ki:

    Bende uzatmak istiyom cogu kisi vr ablam kisa birak diyor ams onu illerdede yapa bilirim suan uzun sac cok istiyom ama bunu denersem ya saclarima bisey olursa zaten sacim cok azaldi boyadan mi ne

  123. misafir :D dedi ki:

    Bi formül var limonu 4e bol sonra suyu sari olana kadar kay at so ra suyunu bi fisfisli siseye dok ve sabahlari sacina hafif hafif duzeltd duzelte sık ise yariyo sacimi 2_3 san5im 6zatti

  124. seyma terin dedi ki:

    Arkadaslar saçlarimi uzatmaya başladı

  125. seher mwnteş dedi ki:

    ben kıraz mevsimini hiç bitmesin

  126. Esra Kaya dedi ki:

    ben saçimi kestirdim erkek saçi gibi oldu geri nasil uzatirim

  127. MERVEYAMAN dedi ki:

    saçina iyi bakarak uzatabilirsin

  128. irem dedi ki:

    benim saçlarım çok kısa hayatımda uzun saç görmedim kıvırcık bide gerçekten işe yarar mı

  129. öykü hayal dedi ki:

    umarım işe yarar

  130. EDA dedi ki:

    CİDDEN UZUYORMU YA LAZIM ÇÜNKÜ SAÇIM BELİME KADAR GELİYOR BEN DAHA UZUN OLMASINI İSDİYORUM

  131. Murat Çabuk dedi ki:

    Bir kaç kişi uygulamış ve olumlu sonuçlar almış.

  132. Vacide Kaderoğlu dedi ki:

    teşekkürler

  133. Buse dedi ki:

    Arkadaşlar ben kırpma kestirdim onu uzatmak istiyorum yakıştı ama kullanımı zor oluyo yazın olunca düzleştirmek gerçekten acayip zor o on aricinde saçımın boyu sırtımda onu ise kürlerle değil RESTOREX şampuan ile denedim fiyatı uygundu internette araştırın gerçekten çok ise yarıyo ayda 1-1.5 karış uzatıyo saçınızı

  134. İlkay Bugüş dedi ki:

    thankssss

  135. Bade Örkcü dedi ki:

    sade ve güzel anlatım

  136. Oğulcan Seçkin dedi ki:

    thankss

  137. Fırat Balcıoğlu dedi ki:

    teşkür