Peri Bacalarının Oluşumu Hakkında Kısa Bilgiler

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  1. naz yağmur çelik dedi ki:

    çok teşekkür ederim performans ödevimde yardımcı oldu ama çok uzun olmuş

  2. bılınmeyen dedi ki:

    cok yardımcı oldunuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

  3. ADSIZ DOSYA dedi ki:

    thankk you very mach :d

  4. dilara kazan dedi ki:

    benimde performansımdan biri ama çok uzun daha kısası yok mu? kısa bilgi diyoruz uzuncana bilgi çıkıyor ??? ama ne yapalım yinede ödewimize yardımcı oldum tşk demiyecem saol diyecem yada than you

  5. serhat dedi ki:

    ödev için çok yardımcı oldu.sağolunnnnnnn

  6. yağmur bayram dedi ki:

    Güzelmiş

  7. yağmur bayram dedi ki:

    Güzelmiş

  8. adsız dosya dedi ki:

    kısa bilgi diyoruz uzuuuun bir yazı çıkıyor daha kısası yok mu??????????bu yazıların

  9. Mex carenton dedi ki:

    çok güzel bir site

  10. seynaz celik dedi ki:

    tşk

  11. ahmet akçakoca dedi ki:

    durduk yere yukarı çıkıp çıkp duruyor

  12. arda turan dedi ki:

    işime yaradı salun kardeşler maçımı izlemeyi unutmayın

  13. bay horoz dedi ki:

    cok uzun daka kıs a istiyom anlaşılır olsun yeter anca ülke adı var ama işime yarar saol idare eder

  14. zeynep akarlar dedi ki:

    çok uzun inşallah işimi görür aslında gördü bile saolun

  15. Zeynep Akarlar dedi ki:

    çok uzun bu yüzden hepsini yazamadım ama yinede en alttakini yazdım tşk ederim herkese 1d

  16. edanur bakır dedi ki:

    ben 4. sınıfa gidiyorum. ödev için bu biraz ağır olmaz mı

  17. irem sude erdeğer dedi ki:

    saolun ama çok uzun lütfen kısaltın

  18. kemal akbaş dedi ki:

    biraz dahamı kısa olmalı

  19. hazal kesen dedi ki:

    çok uzun

  20. omer dedi ki:

    Cokuzunkisasiyokmu

  21. mücahit yılmaz dedi ki:

    çok çok uzun değil mi?

  22. samet dedi ki:

    biraz dah kısa olmalı bence

  23. kral kral Xd dedi ki:

    çok güzel

  24. buse özdemir dedi ki:

    kısa niye diyonuz yaaa baya var hiççç yazamam ben bunu olmaz yazamam ellerim kopar cevap bekliyorum arkadaşlar anlaşılmıyan bir şey varmııııı ?????

  25. güzelim bebegim gel oynıyalım fıstıgını yigim dedi ki:

    daha kısaaa daha daha daha daha

  26. misafir ol dedi ki:

    kısa diyoruz uzun çıkıyo yaa

  27. melike dedi ki:

    gerçekten hayatımı kurtardınız çok teşekkürker

  28. Alper dedi ki:

    haklısın ömer bi̇raz daha kısa

  29. şilan dedi ki:

    bu bilgiyi bir araştıdım ve çok bilgili

  30. nehir aksoy dedi ki:

    Çok güzelbilgi edindik çok yararlandık

  31. Ömür Akyel dedi ki:

    yazı için tesekkurler emeginize saglik