Zayıflamak istiyorum diyenlere

Konu, 'Diyet Listeleri' kısmında Nehir tarafından paylaşıldı.

  1. Nehir

    Nehir Bölüm Yöneticisi

    Tüketmiş olduğumuz besinler, vücudumuzda enerji olarak yakılır. ama, bazı durumlarda (örn. metabolik hastalıklar, aşırı yemek yeme,hareketsiz bir yaşam tarzı) şişmanlığa neden olur ve metabolizma hızına göre de, zayıflama süreci değişir. Sizlere önereceğimiz, 10 basit adımla, formunuza kavuşacak ve diyetlerle uğraşmadan, istediğiniz kiloya ulaşabileceksiniz.
    Bazı noktalara dikkat ederek her yemeğinizden 100 kalori azaltabilirsiniz. Böylece kısa sürede vücudunuzdaki farklılığı görecek ve dolapta bekleyen skinny jean’inizi rahatlıkla giyebileceksiniz.
    * Kahvaltıda bol kalorili bir kruvasan yemek yerine bir veya iki dilim tam tahıllı kızarmış ekmekle krem peynir yiyin.
    * Salatanızı kremalı, yoğurtlu, mayonezli soslarla tatlandırmak yerine bir yemek kaşığı yağ ve sirke ekleyin.
    * 100 kalori azaltınİki dilim ekmekle değil sadece bir dilimle hazırlanan sandviçleri tercih edin. Böylece daha az ekmek tüketmiş olacaksınız.
    * Sezar salatanıza, küçük kızarmış ekmek parçaları eklemeyin, hatta parmesan peynirini de yarıya düşürün ve size önerilen fazladan peynire her zaman “Hayır” deyin.
    * Salata ya da çorbayla birlikte gelen galeta ya da bol kalorili küçük dürümleri pas geçin.
    * Şeker katkısı olmayan kuru meyveler tatlı ihtiyacınızı giderir hem de kendinizi uzun süre tok hissedersiniz.
    * Tavuk dürüm yemek yerine, kemikli acılı kanatlardan sipariş edin. Böylelikle fazladan hamur tüketmemiş olursunuz.
    * Arkadaşlarınızla buluşup kahve içeceğiniz zaman içeceğinizin az yağlı sütle hazırlanmasını isteyin. Üzerine ekstra olarak krema ya da çeşitli şuruplar konmasına izin vermeyin.
    * 100 kalori azaltınTüm vücudu kaplayan yumuşak doku şişmelerinin sebebi sıvı birikimleridir. Bundan; fazla tuz tüketimi sorumlu olabilir. Fazladan alınan bir gram tuz vücutta 200 ml sıvı birikmesine yol açar. Bu nedenle tuz tüketiminizi azaltın.
    * Kekinizin ya da turtanızın üzerine ekstra çikolata sosu eklemeyin.
    * Dört yumurta beyazını ve bir sarısını ince dilimlenmiş biber ve domatesle çırpın. Karışımı orta şiddetteki ateşte pişirin. Bu sağlıklı atıştırmanın kalori değeri 150’nin altındadır. Ayrıca protein metabolizmanızı kuvvetlendirir.
     
  2. I$ık

    I$ık Gümüş Ufağı

    En çok önerilen ekmekler arasında kepek var ancak bunlar yapılırken şeker , tuz yag çok kullanılır
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş