Zayıflamada Altın Kural Uyku

Konu, 'Pratik Bilgiler' kısmında hayal perisi tarafından paylaşıldı.

  1. h

    hayal perisi Yeni Üye

    Çoğu kişi ne kadar uğraşırsam uğraşayım zayıflayamıyorum yakınmalarında bulunur. Bu yakınmalarda bulunan kişilerin en büyük hataları arasında yer alan düzensiz uyku zayıflamaya engel oluşturmaktadır.

    Uykuda Zayıflamak İçin Yapmanız Gerekenler Nelerdir?

    *İlk olarak uyku saatlerinizi düzenlemelisiniz. Yatağa en geç 23:30- 24:00 arasında gitmeniz gerekmektedir.

    *Uyku esnasında gürültüsüz bir ortamda bulunmanız gerekmektedir. Televizyon ve radyo başında uyumamalısınız.

    *Akşam yemeğinden sonra asla yemek yememeli; aç uyumalısınız. Aç uyumak ayrıca büyüme hormonunu da yükseltmektedir.

    *Tamamen karanlık bir odada uyumaya özen göstermelisiniz. Karanlık vücut onarım hormonu melatonin seviyesini yüksek tutmaktadır.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş