Yağ Yakmaya Yardımcı Besinler

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında Hayal Gemisi tarafından paylaşıldı.

  1. Hayal Gemisi

    Hayal Gemisi Yeni Üye

    Özellikle diyet yapanlar yağ yakmada yardımcı besin gruplarının hangileri olduğu konusunda yardıma ihtiyaç duyarlar. Sizlere bu yazımda diyetteki bu arkadaşlara yardımcı olmaya çalışacağım.

    İşte yağ yakmaya yardımcı besinler:

    *Beta keroten kaynağı olarak bilinen tatlı patates yağ depolanması ile savaşır.

    *Günde 3 kaşık fındık ezmesi tüketiminde bulunarak vücudunuzdaki yağların yakımına katkıda bulunabilirsiniz.

    *Ani açlık krizlerinizde gönül rahatlığı içerisinde zeytinyağı tüketiminde bulunabilirsiniz.

    *Hindi, tavuk gibi yağsız et tüketimlerinde bulunarak uzun süre tokluk hissedebilirsiniz.

    *Kırmızı meyveler içerdikleri pektin ve lifler sayesinde uzun süre tokluk hissi yaratabilirsiniz.

    *Badem, fındık, ceviz gibi kuru yemiş tüketimleriniz ile açlık dürtülerinizin önüne geçebilirsiniz.

    *Yüksek proteinli, yüksek lifli ve düşük kalorili bakliyat tüketimi tercihlerinde bulunabilirsiniz.

    *Ispanak, brokoli, roko, tere gibi yeşil yapraklı sebze tüketimlerinde bulunabilirsiniz.

    *Çok yağlı olmayan süt ve süt ürünleri tüketimi tercihinde bulunabilirsiniz.

    *Doğal ve katkı maddesi barındırmayan yulaf tüketimlerinizle de yağ yakımında etkili sonuçlar alabilirsiniz.

    *Somon gibi yağlı balıklar sofranızın olmazsa olmazları arasında yer almaktadır.

    *İştah kesen greyfurt tüketimi ile gliserin seviyenizi de dengeleyebilirsiniz.

    *Protein bakımından zengin olan yumurta aynı zamanda yağ yakımında da oldukça faydalı bir besindir.
     
  2. Murat

    Murat Yönetici

    Zayıflamanın en önemli etkeni yağ yakmak.. Vücudun yağ yakmasına yardımcı besinleri iyi tanımak gerekiyor.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş