Tatilde Neler Yemeliyiz?

Konu, 'Pratik Bilgiler' kısmında Hayal Gemisi tarafından paylaşıldı.

  1. Hayal Gemisi

    Hayal Gemisi Yeni Üye

    Tatilde diyet yapmak istemiyorsanız ve tatil dönüşü aldığınız kiloları geri verme düşüncesi içerisinde iseniz sizler için önerdiğim yiyecek listesini tüketmelisiniz.

    *Yulaflı ve renkli meyveli süt- yoğurt kombinasyonu ile zenginleştirilmiş bir kahvaltı tüketimi tercihinde bulunmalısınız.

    *Ispanak gibi düşük kalorili lifli yemek tüketiminde bulunabilirsiniz. Yanında bir kase yoğurt son derece ideal bir tercih olacaktır.

    *Tek başına öğün olarak salata tüketiminde bulunabilirsiniz.

    *Ananas ile yağ yakım sürecinizi hızlandırabilirsiniz.

    *Bol salata ile balık vazgeçilmez menünüz olabilir ( akşam ya da öğlen yemeklerinde ).

    *Demir ve antioksidan bakımından zengin kırmızı pancar tüketimi tercihinde bulunabilirsiniz.

    *Kabağın kızartma hariç her türlü yemek çeşidini tüketebilirsiniz.

    *Karpuz- peynir kombinasyonu ile ara öğün ihtiyacınızı giderebilirsiniz.

    *Pilav tüketiminizi birkaç kaşık almalı pirinç yerine bulgur tüketmelisiniz.

    *Kuru fasulye, nohut, mercimek gibi lifli ve tok tutucu kurubaklagil tüketiminde bulunabilirsiniz.

    *Canınız çok makarna istediyse kepekli makarna tercihinde bulunabilirsiniz.

    *Brokolide harika bir sebze olarak tercih edilebilir.

    *Antioksidan bakımından zengin bir meyve olan elma tüketiminde bulunabilirsiniz.

    *Patatesin kalorisi yüksek olduğu için haşlanmış da olsa tüketimini mümkün mertebe az yapmalısınız.

    *Tahıl, yoğurt ve muz ile tok tutucu bir ara öğün tüketiminde bulunabilirsiniz. Muzu tek olarak tüketirseniz hem şekerli hem de tok tutucu bir meyve tüketmiş olacaksınız.

    *Ceviz, badem, fındık, kuru kayısı ya da kuru erik gibi kuruyemişleri sınırlı olarak ara öğün olarak tüketebilirsiniz.

    *Tek yumurta, beyaz peynir ve bol yeşillik ile son derece doyurucu bir kahvaltı yapmış olursunuz. Böylelikle uzun süre acıkmazsınız.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş