Tatil Sonrası Sendromu Yenmek İçin İpuçları

Konu, 'Her Telden' kısmında denizfeneri tarafından paylaşıldı.

  1. d

    denizfeneri Yeni Üye

    Tatile gittiniz çok güzel vakit geçirdiniz; fakat döndüğünüz zaman istediğiniz şekilde istekli olarak iş hayatınıza dönmediniz mi? O halde tatil sonrası sendroma yakalandınız demektir. Tatil sonrasında kaygınız arttıysa, iştahsızlık çekiyorsanız, kas ağrısı problemleriniz varsa ve alışık olduğunuz iş ortamından koptuğunuzu hissediyorsanız endişelenmeyin.

    Tatil sonrası sendromu yenmek için ipuçları şunlardır:

    *Tatilden işe dönmeden önce kendinize bir gün ayırarak işe gitmek için kendinizi hazır hissedecek zamanı yaratın.

    *İşe gitmeden önce en az yarım saatinizi iş ile ilgili size sorulan sorulara cevap vermek için ayırın.

    *Egzersiz alışkanlığı edinerek tatil sonrası işe daha kolay adepte olmak için kendinize ortam hazırlayın.

    *Tatilde iken kendinize ayırdığınız özel yemek yeme ya da kitap okuma keyfinizi işe gittiğiniz zaman diliminde öğle tatilinden yararlanarak giderin.

    *Birkaç hafta sonra için yine tatil planı yapmak işe konsantre gücünüzü arttıracaktır.

    *Eve döndüğünüzde iş ile alakanızı tamamen keserek kendinizi iş- tatil dengesini kurabilmek için imkan tanıyın.

    *Yıl içerisinde birkaç kere tatile çıkma düşüncenizi gözden geçirerek kendinizi daima dinlenebileceğiniz konusuna alıştırın.

    *Tatilde sizi mutlu eden önceliklerinizi irdeleyin.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş