Stresi nane ve limonla yenin

Konu, 'Kişisel Gelişim' kısmında tebessüm tarafından paylaşıldı.

  1. t

    tebessüm Misafir

    Hafızayı geliştirmek ve korumak için: Arı poleni, üzüm çekirdeği, A, E, C ve B vitamini, balık, yeşil çay ve baharatlardan biberiye, zencefil, dereotu, fesleğen, gingo biloba, ada çayı ve özellikle kakule beyni canlandırır.

    Uyku bozukluğu için: Özellikle B vitamini, bol sebze ve meyve tüketilmeli. Yoğurt ve süt dışında hayvansal gıdalardan kaçınılmalı. Melisa ağırlıklı, içinde anason ve papatya bulunan çaylar uykusuzluğa iyi gelir.

    Felce karşı etkili gıdalar: Yağ, şeker ve unlu gıdalardan kaçınmak, balık, tavuk, süt ve yoğurt tüketmek, bol sebze ve meyve yemek, alkolden ve fast food tarzı gıdalardan uzak durmak ve kilo almamak gerekir.

    Strese iyi gelen gıdalar: Özellikle B vitamininden zengin gıdalar tüketilmelidir. Badem, tahıl ürünleri, makarna, irmik, zeytinyağlı yemekler, taze süt ürünleri, meyve suları ve balık strese iyi gelir. Fesleğen, limon, nane ve gül suyu da önerilir
     
  2. I$ık

    I$ık Gümüş Ufağı

    Stresi yürüyüş spor ile yenmek bence daha sağlıklı.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş