Sebzeleri Daha Besleyici Pişirme Yöntemleri Nelerdir?

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında hayal perisi tarafından paylaşıldı.

  1. h

    hayal perisi Yeni Üye

    Sebzeleri daha sağlıklı besleyici pişirmek ister misiniz? O halde size önereceğim yöntemlerden yararlanmaya ne dersiniz?

    *Havuç ve brokoli pişirmeden önce doğramalısınız; böylelikle içeriğindeki karotenleri ve antioksidanları açığa çıkaracaktır.

    *Yeşil yapraklı sebzeleri sote gibi pişirirken mutlaka zeytinyağı kullanmalısınız.

    *Kanserle savaşan bileşikleri açığa çıkarması bakımından sarımsağı soyduktan 15 dakika sonra yemeğe ilave etmelisiniz.

    *Sebzeleri büyük parçalara bölerek pişirmeniz sebzelerin besleyiciliği ve vitamin değerlerini açığa çıkarması bakımından dikkat etmeniz gereken noktalar arasında yer almaktadır.

    *Patatesler bütün halinde ve kabuklarıyla beraber haşlanmalıdır. Uzun süreli pişirerek patatesin vitamin değerini düşürmektedir.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş