Sağlıklı Diyet İçin.....

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında Hayal Gemisi tarafından paylaşıldı.

  1. Hayal Gemisi

    Hayal Gemisi Yeni Üye

    Diyet yapacaksanız diyet listenizde sizin için faydalı besinler yer almalıdır. Alışveriş yaparken sizin sağlıklı kilo vermenize yardımcı olacak besinler yer almalıdır.

    *Sağlıklı yemişler, meyveler evinizde olmazsa olmazlar arasında yer almalıdır. Abur cubur almadığınız sürece elinizin abur cubura ulaşma ihtimali kalmaz.

    *Yemek yerken stresli olmayın ve bol bol su tüketin.

    *Şekere veda edin. Porsiyonlarınızı küçültün.

    *Badem, fındık ve keten tohumu bakımından zengin besin tüketiminde bulunarak kahvaltınızı en sağlıklı şekilde gerçekleştirmeye özen gösterin.

    *Kilo vermek istiyorsanız yemek yerken besinleri olabildiğince çok çiğnemelisiniz. Çiğnemek beyne tokluk hissinin gitmesine yardımcı olmaktadır. Her lokmanızı 25- 30 kere çiğnemelisiniz.

    *Hızlı yemek yemek, geceleri geç saatlerde yemek yemek ya da besinleri fazla çiğnememek gibi durumlar bağırsaklarda şişkinlik ve hazımsızlık yapabilir.

    *Karın bölgenizdeki yağlardan kurtulmak için düzenli egzersiz yapmalısınız.

    *Günlük protein ihtiyacınızı kuru baklagillerden temin edebilirsiniz.

    *Ara öğünlerinizi 18:00'a kadar tüketmelisiniz.

    *Hayvansal protein tüketimini haftada 3 kere gerçekleştirmelisiniz.

    *Rezene, papatya ve ıhlamur gibi bitki çayları tüketiminde bulunabilirsiniz.

    *Çiğ meyve ya da sebzeleri saat 16:00'ya kadar tüketmeli; böylelikle gaz ve şişkinlik sorunu yaşamazsınız.

    *Yemekten 2 saat kadar sonra karın bölgesine dairesel hareketlerle masaj uygulaması gerçekleştirebilirsiniz.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş