Renklerle İlgili Şiirler ve Şarkı Sözleri

Konu, 'Soralım Öğrenelim' kısmında irem tarafından paylaşıldı.

  1. Renklerle ilgili şarkı sözleri ve renklerle ilgili şarkı arıyorum, Renklerle ilgili şiirler ve renkler ile ilgili güzel şarkılar şarkı sözleri yazar mısınız
  2. ben mesela kırmızı ile şarkı söyleyeyim

    Pepenin kırmızıları çoğalıyorrrrrrrrr pepenin kırmızıları çoğalıyor
    1 tane kırmızı elma
    1 tane kırmızı kalemmmmm
    1 tane kırmızı araba
    deyip devam eden bitmeyen bir şarkı :)
  3. Ziyaretci

    Ziyaretci Misafir

    iki ekmek aldım eve gidiyorum
    biri büyük
    biri küçük
    iki ekmek aldım
    bi ekmek büyük bi ekmek küçük
    büyük küçük.......
  4. Ziyaretci

    Ziyaretci Misafir

    sn kaç yaşındasın ya 13 yaşındayım ama pepeeyi izlemiom bnim 7 yaşındaki kardeşim izlio:)
  5. Pepeyi izlemeyen varmı ben çok merak eder oldum 35 yaşındayım ben bile izliyorum
  6. Ziyaretci

    Ziyaretci Misafir

    bzz çokk izliyoruz hiç kaçırmıyoruz kaçıran varmı acaba merak ediyorum izlemeniz yeterli çoooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güüüüzeeeeelll bir şey ya:):):):)
  7. ada

    ada

    Pepenin renklerle ilgili söylediği şarkılar çok güzel çok eğlenceli
  8. müco

    müco Misafir

    :mad: neresini seviyonuz pepenin yaaaaaaaaa iğrenç bir şey yok iki ekmek aldımmış..... halla halla neresini beğeniyorsanız hey allahım yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p;);););););););)
Benzer Konular
  1. Murat
    Yanıtlar:
    1
    Okunma:
    130
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş