Omni Diyeti

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında ender tarafından paylaşıldı.

  1. ender

    ender Yeni Üye

    Sağlıklı bir yaşam tarzını benimsemenize rehberlik eden omni diyeti aynı zamanda kilo vermenize de yardımcı olmaktadır. Kilonuzun yanı sıra hayatınızı da değiştirecek olan bu diyet ile tanışmak ister misiniz? Diyet uygulama yapan kişide bağışıklık sistemini güçlendirme hastalıklardan kurtarıp enerjiyi arttırma gibi etkilerini ilk 2 haftada hissettirmeye başlamaktadır. Bu diyet sayesinde iki haftada 5,5 kilo gibi bir kilo vermeniz garanti ediliyor.

    Omni diyetinin 6 aşamalı basamakları şu şekildedir:

    Birinci aşama: Kan değerlerinizi ölçtürün.

    İkinci aşama: Mutfağınızda aşağıda sıralayacağım besinleri asla bulundurmamalısınız.

    *İşlenmiş yiyecekler
    *Yüksek früktozlu mısır şurubu, şeker, yapay tatlandırıcı, soya, transyağ ve hidrojenize yağ içeren tüm yiyecekler
    *Sebze yağları
    *Gevrek, pirinç ve diğer tahıl tabanlı yiyecekler
    *Ekmek, makarna ve glüten içeren diğer yiyecekler
    *Meyve suyu
    *GDO’lu yiyecekler
    *Süt, peynir ve süt ürünleri içeren yiyecekler
    *Kurabiye, kek, şekerleme ve diğer tatlılar
    *Genelde şeker, tuz ve yapay bileşenler içeren soslar
    *Reçel, jöle, krep şurubu
    *Alkol

    omni_diyeti_ile_2_haftada_5_kilo_verin_h15604.jpg

    3. aşama: Alışveriş listenizde aşağıda eklediğim tüm sağlıklı ürünleri bulundurmaya özen göstermelisiniz.

    *Beyaz patates hariç, her tür sebze
    *Az miktarda meyve (Özellikle organik çilek, ahududu, yaban mersini ve böğürtlen)
    *Yağsız et, balık ve kümes hayvanları (çayırda beslenmiş, hormonsuz ve antibiyotiksiz)
    *Yumurta (Organik DHA zengini)
    *Çiğ, tuzlanmamış tohum ve kabuklu yemiş
    *Hindistancevizi yağı, badem yağı ve zeytinyağı gibi yağlar
    *Az miktarda kuru fasulye ve mercimek
    *Taze, kuru baharat ve otlar
    *Hindistancevizi dürümü
    *Dışarıda yiyeceğiniz öğlen yemekleri ve atıştırmalıklar için seyahat boyu kaplar, buz paketi ve soğutucular

    4. Aşama: Bir yere yetişiyormuş edasında günde en az 30 dk yürüyüş yapmalısınız.

    5. Aşama: %70 bitki ve %30 yağsız protein aldığınız için kalori hesabı yapmanıza gerek yok.

    6. Aşama:Aşağıdaki düzende bir beslenme planı uygulamalısınız.

    *Günlük kalorilerinizin %30’u protein bakımından zengin yiyeceklerden, %70’i ise kompleks karbonhidratlardan oluşmalıdır.
    *Kadınlar 100-120 gr protein porsiyonları veya her öğünde 15-20 gr; erkekler ise 120-180 gr protein porsiyonları veya her öğünde 20-25 gr yemelidir.
    *Günde en az 4 kere veya her 3 saatte bir protein porsiyonu yemelisiniz; protein porsiyonu yemeden dört saati geçirmemelisiniz.
    *Her gün 9 kase sebze yemelisiniz.

    Bu diyeti uyguladıktan sonra karşılaşacağınız sonuçlar arasında şunlar yer almaktadır.

    *Cinsiyetinize ve boyutunuza bağlı olarak 5 ila 8 kilo vermiş olacaksınız.
    * 3-7 gün içinde şeker ve basit karbonhidrat özleminiz bitecek.
    * Eklem ağrılarınız ve şişkinlikleriniz de azalma meydana gelecek.
    * Sindirim sisteminiz düzelecek.
    * Daha temiz ve canlı ten rengine kavuşacaksınız.
    * Odaklanmasüreniz ve enerjiniz artacak.
     
  2. Murat

    Murat Yönetici

    Doğru beslenmek ne kadar zor olmuş, her yerimiz de işlenmiş ürün var.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş