Office Word Belgesine Şifre Koymak

Konu, 'Bilgi Deposu' kısmında Goksel tarafından paylaşıldı.

  1. Goksel

    Goksel Admin Yetkili Kişi

    Office belgelerinizi şifre ile güvence altına alarak başkalarının onları okumalarını engelleyebilirsiniz. Çok basit bir kaç işlem ile word dosyalarınıza şifre koyabilirsiniz.



    İlk olarak bir word belgesi açarak en üst taraftaki Araçlar sekmesini tıklayın. Açılan menüce seçenekler menüsünü tıklayın ve açılan pencerede güvenlik sekmesine gelin. Güvenlik sekmesine tıkladığınızda aşağıdaki gibi bir bölüm gelecek.

    office-word-belgesi-sifre-koymak.jpg

    Açma parolası bölümününe koymak istediğini şifreyi giriniz. sonraki adımda sizden şifrenizi yeniden girmenizi isteyecek. Açma şifrenizi yeniden yazdıktan sonra tamam diyerek çıkabilirsiniz.

    Bu işlemleri tamamladıktan sonra office word belgeniz artık şifre ile koruma altına alınmış olacaktır. İleride şifrenizi değiştirmek isterseniz aynı işlemleri yaparak değiştirme parolası bölümündeki boşluğa yeni şifrenizi yazarak tamam diyerek programı kapatın.
     

    Ekli Dosyalar:

Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş