Ne Yerseniz Daha Çok Acıkırsınız!

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında Hayal Gemisi tarafından paylaşıldı.

  1. Hayal Gemisi

    Hayal Gemisi Yeni Üye

    Bazı besin tüketimleriniz ile karnınız doyacağı yere daha çabuk acıkma davranışı gösterirsiniz; peki bu besinler hangileridir? Öğrenmeye hazır mısınız?

    *Acıktığınız zaman beyaz ekmek tüketiminde bulunarak beyninizin daha çok açlık hormonu salgılamasının önüne geçebilirsiniz. Çünkü beyaz ekmeğin glisemik indeksi yüksektir.

    *Beyaz un ile yapılmış yiyecek tüketimlerinden kaçınmalısınız. Pirinç, beyaz ekmek ve makarnadan uzak durmalı; pirinç tüketimi tercihinizi esmer pirinçten yana kullanmalısınız.

    *Yapay tatlandırıcı kullanımlarınız ile beyniniz tatlı ihtiyacını daha çok hissetmenize sebp olacaktır.

    *Kebap ile içki tüketiminde bulunmanızda da yemek ardından daha çok acıktığınızı fark edersiniz.

    *Hayatınızdan fast food gıdaları da çıkarmalısınız. Fast food gıdalar sizi çok susatıp midenizin daha da genişlemesine neden olacaktır.

    *Yoğun tuz ya da sirke içerikli atıştırmalıklarda açlığınızı bastırmak yerine sadece kalori almanıza sebep olur. Ayrıca tuzlu yiyecekten sonra canınız mutlaka tatlı isteyecektir.

    *Meyve suyu tüketimlerinizde meyvelerin lifinin atılıp sadece şekerli suyun ortada kalmasına sebep olduğu için vücudunuza açlık hormonu salgılattıracaktır.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş