Meyveyi Sıkar Sıkmaz Tüketmelisiniz

Konu, 'Her şeyin Başı Sağlık' kısmında Minik Peri tarafından paylaşıldı.

  1. Minik Peri

    Minik Peri Bölüm Yöneticisi

    Meyve suları sıkıldığı andan itibaren vitamin kaybına uğramaktadır; bu nedenle meyve sularını sıkar sıkmaz tüketmelisiniz. Meyve suyundan çok meyveyi bütünü ile tüketmek posa kaybının önüne geçtiğinden daha çok tavsiye edilmektedir.

    *Meyve ve meyve suları yapısında bulunan antioksidan maddeler sayesinde hastalıklara karşı vücut direncinizi arttırıcı rol oynamaktadır. Üzüm suyu içeriğindeki yüksek antioksidan maddeler sayesinde tercih edilmektedir. Bağışıklık sistemi ve kalp sağlığı açısından üzüm suyunun olumlu etkileri bulunmaktadır. Elma ve portakal suyu bazı ilaçların etkisini azalttığı için tüketilirken dikkat edilmelidir. Gece geç saatte içilen portakal suyu uykusuzluk yapabilmektedir. diyabet ve hipoglisemisi olan kişilerin tek başına meyve suyu tüketmemesi gerekir.

    Meyve suyunun ani şeker yükselmesine neden olmasının önüne geçmek için kompleks bir karbonhidrat tüketiminde bulunmanız doğru bir seçim olacaktır. Meyve suyu asla aç karnına tüketilmemelidir. Düşük tansiyonu olan bireylerin nar suyu tüketiminde bulunmaları önerilmemektedir; çünkü nar suyu tansiyonu düşürücü etkisi ile daha tehlikeli durum oluşumlarına neden olabilir.

    Demir içeriği yüksek besinlerle tüketildiği zaman greyfurt suyu demir emilimini arttırmaktadır. Gribal enfeksiyonlarda ve böbreklerin temizlenmesinde greyfurt suyu seçiminde bulunabilirsiniz. Aspirini greyfurt suyu ile birlikte tüketmek ilaç etkisini iki katına çıkarmaktadır.
     
  2. Uranüs

    Uranüs Yeni Üye

    O halde bu konsantre veya sıkılmış ancak bir kaç saat beklemiş veya buna benzer meyve suları çokta tercih edilmemeli..
     
  3. Minik Peri

    Minik Peri Bölüm Yöneticisi

    Hazır meyve suları zaten tercih edilmemeli.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş