Marka yönetimi eğitimi nedir?

Konu, 'İlanlar' kısmında Goksel tarafından paylaşıldı.

  1. Goksel

    Goksel Admin Yetkili Kişi

    marka yönetimi için temel ilkeler
    marka yönetimi nedir
    marka yönetimi eğitimi


    Marka yönetimi

    Güçlü ve başarılı markalar için temel ilkeler:
    Marka Yönetimi markayı tüketiciye sunmanın, değerini belirlemenin, marka bilinirliğini ve marka bağlılığını yaratabilmenin bir yönetim süreci olduğunu ve bu sürecin nasıl olması gerektiğini derinlemesine analiz ediyor.
    Başarılı marka olmanın öncelikli koşulu olan kalite, hizmet, yaratıcılık gibi markayı rekabet ortamında farklılaştıracak konularla beraber marka yaratma çabalarının doğru ve sağlıklı şekilde yürütülmesi için marka yönetimi kavramına gereken titizliğin gösterilmesi gerekiyor. Marka Yönetimi markanın gerek firma, gerek müşteri gerekse de aracı kurumlar açısından sağladığı faydalar çerçevesinde bu markalama sürecinin doğru yürütülmesi için gerekli bilgileri bizlere sunuyor.





    Marka Yönetimi Eğitimi



    Marka oluşturmak hem sanat, hem de bilimdir. Pazarlama çalışmalarında daima bir yaratıcılık ve orijinallik olduğunu görürüz. Pazarlama gurularının söylediği ve yazdığı tüm prensipleri uygulasanız dahi marka stratejinizin başarısı büyük ölçüde bu prensiplerin stratejiye nasıl dönüştürüldüğü ve nasıl uygulandığına bağlı olarak değişecektir.

    Pek çok üst düzey yöneticinin artık iyice benimsediği gibi, firmaların sahip olduğu en önemli varlıkların başında, para ve zaman yönünden büyük yatırım yaptıkları markaları gelmektedir. İmalat süreçleri ve kurulan fabrikalar çoğu zaman başka firmalar tarafından taklit edilebilir. Fakat tüketicilerin kafasında yer etmiş inanış ve tutumlar kolayca taklit edilemez. Piyasaya yeni ürün çıkarmanın zorlukları ve lansmanların gerektirdiği büyük harcamalar, şirketlerin yeni ürünlerini lanse ederken daha dikkatli davranmaları ve aynı zamanda mevcut markalarını daha iyi yönetmeleri yolunda büyük bir baskı unsurudur.

    Marka Yönetiminin özünü oluşturan marka sermayesi kavramı, pazarlamacılara markalarıyla ilgili uygulayabilecekleri farklı strateji ve taktiklerin potansiyel etkilerini yorumlamakta ortak bir payda ve çok değerli bir bakış açısı kazandırmaktadır.
     
  2. F

    Fıstık Yeni Üye

    Başarılı marka olmanın en önemli koşulu kalite, hizmet ve yaratıcılıktır
     
  3. E

    Esram Yeni Üye

    Marka yönetimi olmazsa zaten markalaşmak diye birşey olmaz
     
  4. M

    Misafir Misafir

    Marka oluşturmak hem sanat, hem de bilimdir. Pazarlama çalışmalarında daima bir yaratıcılık ve orijinallik olduğunu görürüz. Pazarlama gurularının söylediği ve yazdığı tüm prensipleri uygulasanız dahi marka stratejinizin başarısı büyük ölçüde bu prensiplerin stratejiye nasıl dönüştürüldüğü ve nasıl uygulandığına bağlı olarak değişecektir.
     
  5. N

    Neslişah Yeni Üye

    Markayı marka yapan reklamdır
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş