Kuruyemişler ve Bazı Faydaları

Konu, 'Her şeyin Başı Sağlık' kısmında denizkızı tarafından paylaşıldı.

  1. denizkızı

    denizkızı Yeni Üye

    Kalp ritmini düzene sokmak ve kanda pıhtılaşmaya destek olmak istiyorsanız düzenli bir şekilde kuruyemiş tüketimine özen göstermelisiniz.

    *Fındık folik asit, E vitamini, manganez ve bakır bakımından zengindir. Erkeklerde kolestrol düşürücü rol oynayan fındık aynı zamanda kalp dostu bir kuruyemiştir.

    *Sinir sistemi sağlığını koruyan antep fıstığı antioksidan ve potasyum açısından zengin olup tip 2 diyabete iyi gelmektedir.
    Hangi-Kuruyemişin-Ne-Faydası-Varr.jpg
    *Kan basıncını düşürücü ve kemikler için önemli olan badem kolestrolü düşürür. E vitamini, magnezyum ve kalsiyum içerir.

    *Damar tıkanıklığını önleyici ve tam bir antioksidan deposu olan ceviz tüketimine de özen göstermelisiniz.

    *Kaju tüketimi ile sinirleriniz üzerinde olumlu etki elde edebileceğiniz gibi kemikler ve bağışıklık sistemini destekleyici özellikten faydalanabilirsiniz. Safra taşı üzerinde olumlu etki elde etmek istiyorsanız kaju tüketiminizi düzenli bir şekilde gerçekleştirmeye özen göstermelisiniz.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş