Kurtuluş savaşı şiirleri

Konu, 'Soralım Öğrenelim' kısmında Ziyaretci tarafından paylaşıldı.

  1. Z

    Ziyaretci Misafir

    Kurtuluş savaşı şiirlerini eklermisiniz. biraz daha şiir gönderirmisiniz? lütfennnnnnnnn
     
  2. M

    Misafir Misafir

  3. a

    alev Yeni Üye

    KURTULUŞ SAVAŞI


    İngiliz elindeydi Selimiye kışlası
    Yunan’ın kargaları tepede baş belası
    Anlamaz ecnebiler Türk’ün kutsal toprağı
    Yunanların hayali yıkılıyor bir günde


    Yirmi dokuz ekim bin dokuz yüz yirmi üç,
    Düşmanın karşısına çıktı yenilmez bir güç,
    Kahraman ordumuza dayanırmı yunan hiç,
    Yunanların hayali yıkılıyor bir günde


    Sağdan soldan çok cepheli güçlü bir savaş
    Düşman orduları eridi yavaş yavaş
    Ülke yokluk içinde bulunmazdı bir tas aş
    Yunanların hayali yıkılıyor bir günde


    Atatürk’üm cephede karlar içinde yattı
    Yedi düel devleti vatanımızdan attı
    Türk Kürd Alevi Sünni , birlikte olup çattı
    Yunanların hayali yıkılıyor bir günde

     
  4. M

    Misafir Misafir

    ya iyide biz sana soruos sen bize !
     
  5. M

    Misafir Misafir

  6. çook güzel bir şiir yazan rumeysa kılıç :eek::putnam:
     
  7. E

    Elif Dilara Yeni Üye

    başka şiir yok mu bu az oluyor ödevime
     
  8. M

    Misafir Misafir

    bana 10 tane gerekiyo sen benim halimi düşün topu topu 5 tane kısa bulabildim :(:confused:
     
  9. N

    Neslişah Yeni Üye

    bir şiirde benmi yazsam ne etsem
     
  10. M

    Misafir Misafir

    Ayy benimde yarına yaa aynen bende 5 tane buldum.:/
     
  11. N

    Neslişah Yeni Üye

    kurtuluş savaşı ile ilgili şiir kitapları var
     
  12. z

    zehir Misafir

    bence çok uzun keske daha kısa olsa çünkü 10 tane yapmam lazım koşuyolunda okuyorum
    :mad::confused::confused::eek:
     
  13. M

    Misafir Misafir

    banda 20 tane gerekiyo
     
  14. M

    Misafir 02 Misafir

    çok saçma bu bu ne ya :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
     
  15. M

    Misafir Misafir

    eeeeeeeeeeeeeeeeeee biz ne yapalım yani
     
  16. N

    Neslişah Yeni Üye

    hemen kağıdı kalemi alıp bende bir şiir yazayım
     
  17. M

    Misafir1538 Misafir

    ya ben 30 tane istiyorum hep aynı şiirler hep aynı şiirler
     
  18. K

    KING4343 Misafir

    Savaşımız bile şiir gibiydi.
     
  19. M

    Misafir Misafir

  20. M

    Misafir Misafir

Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş