Kış Yorgunluğunuzu Besinlerle Yeneceğinizi Biliyor Muydunuz?

Konu, 'Soralım Öğrenelim' kısmında denizfeneri tarafından paylaşıldı.

  1. d

    denizfeneri Yeni Üye

    Kışın kimi zaman kendimizi hiçbir şey yapmasak bile yorgun hissederiz. Bu yorgunluğumuzu besinlerden yararlanarak atmaya ne dersiniz? İşte sizler için yapmış olduğum araştırma sonuçlarına dayanarak bulduğum 5 pratik yol şunlardır:
    *Enerjinizi kaliteli besinler aracılığı ile arttırın. Gün içerisinde harcayacak olduğunuz enerjinizi kaliteli besinlerden almanız durumunda enerjiniz beklediğinizden daha çok artacaktır. Günlük alacağımız lif miktarı da vücudumuzda kan ve şeker dengesini sağladığından üzerimizdeki halsizliğin yok olmasında önemli rol oynamaktadır.
    *Kendimizi bitkin ve halsiz hissettiğimizde şekerimizin düştüğünü anlamalı ve vücudumuza şeker desteğinde bulunmalıyız. Şeker alımlarımız için tam tahıllı buğday ekmeğine yaptığımız bir tost ya da meyve yeme seçeneklerinden yararlanmamız sonucunda daha kaliteli sonuçlar elde edebiliriz.
    *Gün içerisinde en çok dikkat etmemiz gereken demir ve B grubu vitaminlerini tam teşekküllü almamız gerektiğidir. Bu vitaminleri alabilmek için beslenmemizi çeşitlendirmekte fayda görülmektedir.
    *vücudumuza alınan su miktarlarına özen göstermeliyiz. Özellikle kışın su içmeyi unutan birçok kişi vardır. Bu nedenle sıvı tüketimlerimizi sağlıklı bir şekilde gerçekleştirmeliyiz ki vücudumuz halsiz ve dirençsiz kalmasın.
    *Gün içerisinde hareketsiz kalmak yerine kendimize zaman ayırarak en az 30 dakika yürüyüş yapmalı ya da egzersizlerimizi bol bol tekrarlamalıyız.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş