Kilo Almanızı Engelleyen Birtakım Nedenler

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında Hayal Gemisi tarafından paylaşıldı.

  1. Hayal Gemisi

    Hayal Gemisi Yeni Üye

    Kilo almanıza neden olan sebepleri bilmeniz durumunda daha pratik şekilde kilo verebilirsiniz.

    *Hamburger yerine çorba, bir tabak yağsız makarna ya da salata yiyebilirsiniz.

    *Ara öğün olarak fındık, badem ve ceviz tüketimi tercihinde bulunabilirsiniz.

    *Düzenli ve kesintisiz uyku ile bedeninizin daha hızlı çalışmasını sağlayabilirsiniz.

    *Her gün süt ve süt ürünleri tüketimi tercihinde bulunabilirsiniz. Metabolizmanızın hızlanmasında bu ürünler fayda sağlayacaktır.

    *Gün içinde tam tahıllı ya da tam buğday ekmeği seçeneklerini iki dilim yiyerek gerçekleştirebilirsiniz.

    *Kahvaltıyı asla atlamayın.

    *Her yemekten sonra diş fırçalamayı alışkanlık haline getirmelisiniz. Diş fırçalamak açlık dürtülerinizin bastırılmasına da destek olur.

    *Düzenli olarak egzersiz yapmalısınız.

    *Canınız tatlı çektiği zaman kuru erik, kuru kayısı, kuru incir ve hurma yeme tercihinde bulunabilirsiniz.

    *Bütün beyaz ünlü hamur işlerinden uzak durmalısınız.

    *Vücudunuzun rahat çalışması ve tok kalmanız için su tüketiminizi düzenli şekilde gerçekleştirmelisiniz.

    *Akşam yemeklerinizi hafif yemelisiniz. Düzenli yemek yeme alışkanlığı edinirseniz ve ara öğünlerinizi atlamazsanız akşam yemeklerinizdeki porsiyonlarınızı otomatik olarak küçültmüş olacaksınız.

    *Sağlıklı beslenme planı yapmalısınız.

    *Yemeğinizi yerken her lokmayı ağzınıza attıktan sonra çatalınızı tabağınızın kenarına koymalısınız.

    *Salata tüketimi tercihinde bulunarak daha sağlıklı besin tüketimi tercihinde bulunmuş olacaksınız.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş