Kalsiyum Bakımından Zengin Beslenmek İçin

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında denizkızı tarafından paylaşıldı.

  1. denizkızı

    denizkızı Yeni Üye

    Son yıllarda yapılan araştırma çalışmaları kalsiyumun fazla yağları yakmada bire bir olduğunu kanıtlamıştır. Siz de kalsiyum bakımından zengin beslenerek yağ yakımınızı hızlandırmaya ne dersiniz?

    Kalsiyumdan zengin beslenmek için dikkat edilmesi gereken noktaları şöyledir:
    2.jpg
    *Beslenme programınızda süt, yoğurt, cacık, ayran ya da peynir gibi süt ve süt ürünü tüketimlerinize yer vermelisiniz. Az yağlı süt ve süt ürünleri tercihiniz aldığınız kalsiyum oranına değiştirmez; size yağdan tasarruf sağlar.

    *Ispanak, bamya, pazı, fasulye, börülce gibi sebze tüketimleri ile kalsiyum bakımından zengin sebze tüketimini gerçekleştirmiş olursunuz.

    *Ana yemekleriniz etli ya da kıymalı ise yanında mutlaka maydanoz, roka, nane ya da kıvırcık gibi yeşillik tüketiminde bulunmalısınız.

    *Kuru fasulye, nohut ve mercimekte bol kalsiyum vardır. Haftada 2 - 3 kere bu tüketimleri gerçekleştirmeniz tavsiye edilmektedir.

    *Badem iyi bir kalsiyum kaynağıdır. Doyurucu ve kalsiyum içeriği yüksek olan badem yağ oranı yüksekliği nedeni ile günlük en fazla 10 adet tüketilmelidir.

    *Kalsiyum içeriği zengin meyve tüketimlerinizde kuru incir, kuru kayısı, kuru erik tercihinde bulunmaya özen göstermelisiniz. Yalnız kuru meyvelerin şeker oranı yüksektir; bu nedenle tüketimlerinizde fazla aşırıya kaçmamalısınız.
     
  2. Murat

    Murat Yönetici

    Bu aralar kuru fasulye ve nohut olayında ihtisas yapmış durumdayız.
     
  3. Venom

    Venom Bölüm Yöneticisi

    Her gun 1 litre sut iciyorum yillardir, bunun sayesinde vucudum epey guclu olmustur hayatim boyunca aslinda.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş