İştah Azaltmanın Püf Noktaları

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında ender tarafından paylaşıldı.

  1. ender

    ender Yeni Üye

    İştahınızı azaltarak yani kontrol altına alarak diyet yapmanın en önemli püf noktasını yakalamış olacaksınız. Böylece formunuza kavuşabilecek; bundan sonraki hayatınızda fazla kilo derdine son diyebileceksiniz.

    İşte uzmanların tavsiye ettiği iştah azaltma yöntemleri:

    Kahvaltı: Kahvaltı günün en önemli öğünüdür ve asla pas geçilmemelidir. Kahvaltı gece boyu gelen açlık ve enerji harcama durumunuzun ardından hayatınızın adeta olmazsa olmazı olarak karşınıza çıkmaktadır. Diyette olanlar kahvaltıyı asla es geçmemelidirler.

    Protein: Karbonhidrat ve yağlara oranla daha uzun süreli tok tutucu etkisi vardır. Karbonhidrat ile tüketirseniz sindirimi yavaşlatıp kilo vermenizi yavaşlatır.

    Kulaktaki iştah noktasını uyarmak: Çok acıktığınızda kulakla yanağın birleştiği yerdeki çıkıntılı kıkırdağa baş parmak ve işaret parmağınız ile uyarmanız durumunda kısa süreli de olsa tokluk hissedersiniz.

    Limon: Mide asidi üretimini arttırır. Sindirimi zor gıdaların sindirimine yardımcı olur.

    Yeşil çay ve yeşil kahve: Yeşil çay kilo vermede son derece etkili bir antioksidan kaynağıdır. Tok tutucu bir özelliği vardır. Kahve yanında atıştıracağınız bisküvilere elveda demek için çok iyi bir fırsattır.
    18441.jpg
    Yağ: Gün içinde fındık, ceviz tüketmenizin yanı sıra hindistancevizi yapı, zeytinyağı ve keten yağını yiyeceklerinizden eksik etmemelisiniz.

    lif: Lifli yiyecek tüketimlerinde bulunarak sindirim sisteminizin düzenli çalışmasını sağlayabilirsiniz. Lifli gıdalar kandaki yüksek kolestrolü düşürdüğü gibi kan şekeri seviyesini sabit tutar.

    Tarçın: Kan şekerinizi düşürür. Tarçınlı ılık su tüketerek tok kalma sürenizi uzatabilirsiniz.
     
  2. Murat

    Murat Yönetici

    Zaten yemeyi azaltınca olay bitiyor ve zayıflamaya başlanıyor.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş