İlkokul Mezunları Ehliyet Alabilirmi?

Konu, 'İlginç Haberler' kısmında QsqE tarafından paylaşıldı.

  1. QsqE

    QsqE Cadı Üye

    İlk okul Mezunları ne zamana kadar ehliyet alabilirler? İlkokul Mezunları için ek süre.
    [​IMG]
    İlkokul mezunları ehliyet, İlkokul mezunlarının ehliyet alması son tarih
    5 Temmuz 2006 tarihinde yapılan bir düzenleme ile, ilkokul mezunlarına 5 yıl süreliğine tekrar sürücü belgesi almaları yönünde son bir şans daha verildi. Söz konusu bu süre5 Temmuz 2011 tarihinde sona ermektedir.

    Bundan önceki yasaklarda, söz konusu yasağın başlayacağı tarihlerde, ilkokul mezunu olup da henüz 18 yaşına gelmiş kişilerin bulunuyor olması, haklı bir gerekçe olarak görülüp bu uygulama uzatılıyordu. Ne var ki en son yapılan uzatılmada, ülkemizde 8 yıllık zorunlu eğitimin başladığı yıl itibari ile yapılan hesaplama sonucunda, Temmuz 2011'den itibaren ülkemizde 18 yaşını doldurmuş herkesin ilköğretim mezunu olacağı, o tarihe kadar sürücü belgesi almamış olan ilkokul mezunlarının ise kendi tercihlerinin bu yönde olduğu varsayılacağı söylenerek, 05 Temmuz 2011 tarihinde hiçbir haklı mazeretin kalmayacağı gerçeği göz önüne alınarak, kanunun bu tarihte kesinlikle uygulamaya başlanacağı söylendi.
     
  2. M

    Misafir Misafir

    Alamazlar alırlar aldılar alacaklar.. fiilleri çekemezler çektiler.
     
  3. Nehir

    Nehir Bölüm Yöneticisi

    İlkokul mezunları artık ehliyet alamayacaklar
     
  4. A

    Alabilir Misafir

    Arkadaslar ilkokul dipkomasi derkeb 5 sinifi tamamlamadan alanladir ve bunlara ehliyet veerilmez ve boylelikle orta okul 8.sinifi bitirmek mecburidir bitirmis iseniz korkmadan ehliyet icin muracat edebilirsiniz.gejolar
     
  5. Z

    Ziyaretci Misafir

    arkadaslar ilkokul olunca sınava tabi tutulmuyormu sanki onlarda sınava tabi tututluyo sınavı verebiliyosa alıyor bu ne saçma yasadır kim çıkardı bunu dünyanın hiçbir yerinde yoktur bu bu haksızlık artık kaldırılsın
     
  6. Z

    Ziyaretci Misafir

    ilk okul mezunları sonuçta alıyor ehliyet alamıyormu alıyor ama vermiyorlar ilk okul mezunları cahilmi alıyorlar kazanıyorlar
     
  7. M

    Misafir Misafir

    ilk okulmezunları bu ulkenın vatandası degılmı yanı sonucta bızde sınava gırıp alcagız ayıptırya haksızlık bu ayıpppppp olelımmı yanı

    ılk okul mezunları bu ulkenın vatandası degılmı yanı ayıp sonucta sınavla verılıyo
     
  8. p

    pepe Yeni Üye

    Önceden alabiliyorlardı ama artık alamıyorlar
     
  9. M

    Misafir Misafir

    :mad: allah kahretsin böyle kanunmu olur yurt dışında olsa gidip alacagım ehliyetimi bizleri mecbur bırakmayın
     
  10. y

    yelda Misafir

    bencede biz avrupa topluluğuna inannın bu kafayla giremeyiz türkiyede insan ayrımı yapılırken hani bunun müslüman ülke oluşu arkadaşlar paran varsa vezirsin yoksa rezilsin bu ülkede AYNEN OYLE ...TANER KILIC
     
  11. M

    M=T=)) Misafir

    ArkadaŞlar tambİ sacmalİk eger bu ulkede İnsanlar ozgur degİl İse yaŞamayalim bİrde avrupalaŞİyoz dİyorlar alakasi yok tambİ sacmalik adam evİne ekmek goturmek İcİn ekmek bulamaz ken İŞ buluyor mİllet ehlİyet alamiyor sacmalik İŞte hak yemek boyledİr bee... Sacmaliga son verİlmelİdİr =((
     
  12. M

    Misafir Misafir

    İk okular yazma bİlmİyorlarmi akp ayip sana hakimisi yedİ haram olsun sana ben ehlİyet alamiyorum ayip ben bİz tÜrkİyenİn İnsa degİlmİyİz
     
  13. h

    hakkı Misafir

    :mad:gerçekten böyle saçmalık olmaz ehliyetin alınması okur yazar olması ve yetenekle alakalı
    kimi var lise mezunu odundan farkı yok ama buna ehliyet veriliyo ozaman bu insanlar nasıl iş bulabilirler meslek yok işveren sömürüyo yok maaş bankaya mesai elden bunlara adalet varda bu insanlar ne yapsın ozaman herkes hırsızlık dolandırıcılık tek mesleği olur yazıklar olsun .
     
  14. M

    Misafir Misafir

    ben bu işten acayıp sıkıldım.. peki ben bir vatandas olarak ilkokul mezunuyum 97 den once dıyolar biz ne yapacaz ben anlamıyorum ya bende 18 yasınmdayım o yasa cıktıgında cezaevinde tutuklu olarak bulunuyordum benim simdi okuma sansım yok kafam almıyor bunlara bi çare bulun lütfenn
     
  15. M

    Misafir Misafir

    ArkadaŞlar Şimdİ ehlİyet veremyİz dİyorlarya ozaman İlİk okul mezunlarinada oy kulandirmasinlar neden oy kylaniriliyor ozaman eger haksa bu herkesİn haki ozamn ehlİyetde herkezİn hakisir bu yuzden buİŞden faydalanan lar var eger sen ehlİyetİ vermİyorsan yasak koyarsan oy İsdemesİnİ bİlİyor sunuz
    ozamn onada yasak koy
     
  16. ben adiyaman da yaziyurum ak parti 4 miletvekıli çıktı buna oyveren hep ilkokolmezünu alamazmı yapmayımnon
     
  17. M

    Misafir Misafir

    :mad: bu ehliyeti nie vermiyosunuz ben 23 yaşındayım diplamamı 2007 çıkardım biz şimdi almıcakmıyız bizde insanız oy kullanmayı biliyosak ehliyet almıyıda biliriz haksızlık bu 97 önceleri alıyomuz biz nie alamıyoruz
     
  18. m

    mehmet dogan Misafir

    arkadaslar <avrupa ulkesinde bile istersen hic okul bitirme sadece sinavi gecme yetenegin olsun ben bir turk olarak turklugumden ireniyorum ben ilk okul megzunuyum ben kayit parasi bulamadigim icin okuyamadim ben ilk okul megzunuyum ve ehliyet almiyormusum turkiyede yani ikinci bir el vatandasiyim demege geliyor
     
  19. a

    ali kaya Misafir

    niye ilk okulular ehliyet alamıyo onlar insan degilmi ??:(
     
  20. f

    fatih batmaz Misafir

    arkadaşım böyle bir kanuna ne gerek vardı zaten mecburi egitim koymuşsun otomatik olarak herkez alabilir eskilerin sucu ne...............
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş