İçkiyi Fazla Kaçıranlara Ayılma Önerileri

Konu, 'Pratik Bilgiler' kısmında Rabba tarafından paylaşıldı.

  1. R

    Rabba Bölüm Yöneticisi

    Sabah uyandınız ve bir önceki gece içkiyi fazla kaçırdığınız için kendinizi iyi hissetmiyor musunuz? Muz, portakal suyu ve balı karıştırıp içtiğiniz zaman kendinize geldiğinizi hissedebileceksiniz?

    Alkolün etkisinden kurtulabilmek için yapılabilecekler;
    [​IMG]
    * Kafeinli içeceklerden gün boyu uzak durun ve bol su tüketin. Bitki çayları arasından papatya, melisa ve rezene çayı tüketimlerinizde kendinize gelme sürecinizi hızlandırmaktadır.

    *Taze meyve ve sebze suları tüketimi ya da 1 kaşık bal ile zenginleştirilmiş narenciye suyu kendinize gelmenize yardımcı olacaktır.

    *Gün içerisinde az yağlı, düşük glisemik indeksli kompleks karbonhidrat bakımından zengin yiyecekler tüketmek midenize yüklenmeden rahatlamanıza yardımcı olmaktadır.

    *İlk uyandığınız zaman içeceğiniz 2 büyük bardak suda çok etkili olacaktır. Kahvaltıda tam buğdaylı ekmek ve yağsız beyaz peynirle tüketilecek yağsız tost sağlıklı bir seçim olacaktır.

    *Buharda pişmiş sebze yemekleri ve pilav gibi yiyecek türleri mide için rahatlama sağlayacak yiyecekler arasında yer almaktadır.
     

    Ekli Dosyalar:

Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş