Hızlı Kilo Verme Yöntemleri

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında Rabba tarafından paylaşıldı.

  1. R

    Rabba Bölüm Yöneticisi

    Hızlı kilo vermem mümkün mü? Kilo vermek için yapmam gerekenler nelerdir? Eğer siz de benim gibi sık sık kilo alıp verme problemi yaşayanlar arasında yer alıyorsanız bir an önce yaptığım araştırma sonuçlarını okumanızı tavsiye ediyorum. Zira kilo problemi yaşayanlar arasında yer aldığımız sürece hem sağlık sorunlarımız daim olacaktır; hem de neden kiloluyum kimse beni beğenmiyor takıntımız bizi üzecektir. Hep beraber hızlı kilo verme yöntemlerini öğrenmeye hazır mısınız?
    [​IMG]
    Öncelikle kilo vermeye kesin kurallar çerçevesinde karar vermek önemlidir. Yediklerimize dikkat etmeli ve enerjisi yüksek besinlerle karşı karşıya kaldığımız zaman ben kilo vermek için sağlıklı besinlerle besleniyorum, dengeli besleniyorum felsefesinden asla ayrılmamamız gerekmektedir.

    En az altı öğün yiyin: Yemek yememek bir kilo verme yöntemi değildir. Az az ve sık aralıklarla yediğiniz müddetçe sağlıklı bir şekilde kilo vermeniz mümkündür. Öğlenleri et, tavuk ya da protein ağırlıklı beslenmek akşam yemeklerinde de sebze yemeği ağırlıklı beslenmeyi tercih etmeniz gerekmektedir.

    Yağı azaltın: Yağsız salata tercihi ve süt- süt ürünlerinde az yağlı ürün tüketimleri yağ azaltmada takip edeceğiniz yöntemler arasında yer almaktadır. Sebze yemeklerinde kilo başına bir yemek kaşığı yağ kullanımında bulunarak yemek pişirmek de kilo verme aşamasında sizlere yardımcı olacaktır.

    Tatlı ihtiyacınızı pratik besinlerle bastırın: Gün içerisinde ara öğünlerde meyve ya da kuru üzüm yiyerek tatlı ihtiyacınızı karşılayabilirsiniz.

    Ara ara tartıya çıkmayı ihmal etmeyin: Sağlıklı bir diyet programımızda mutlaka tartıya çıkmanız gerekmektedir. Her hafta yerine 2 ya da 3 hafta ara ile tartıya çıkarak sağlıklı bire şekilde zayıflama gerçekleşip gerçekleşmediğini kontrol edebilirsiniz. Hedeflediğiniz kiloya ulaşmanıza yaklaştığınızda diyet programınızda birtakım esnemeler yapabilirsiniz. Ayrıca nasıl olsa zayıfladım diyerek beslenme programınızı tamami ile değiştirme fikrini aklınızdan çıkarın.

    Yürüyüşü diyet programınızdan eksik etmeyin: Haftanın bir ya da iki günü sadece 1 saatlik yürüyüş yaparak en az 500 gram kilo kaybetmenize yardımcı olacaktır. Bu durumu aksatmamanız gerekmektedir.

    Bol su: Günde en az 10 bardak su içmeniz gerekmektedir. Aynı zamanda ara ara sıcak su içerek yağ yakımında etkili sonuçlar alabilirsiniz.

    Moralinizi bozmayın: Bir iki kez kaçamak yapmanız durumunda neden diyeti terk ettim diye üzülmeyin. Bir iki kereyi kendinize ödül olarak kabul edin ve daha fazla abartacak şekilde kaçamak sayısını arttırmayın.

    Sabırlı Olun: Diyete başladığınız ilk haftalarda sık aralıklarla tartıya çıkarak moralinizi bozmayın; çünkü düzgün zaman aralıklarında vereceğiniz kilo kaybı hem daha sağlıklı hem de kalıcı olmaktadır. 7- 8 ayda bir vereceğiniz kilolar son derece sağlıklıdır.

    Kaçamakları telafi edin: Kimi zaman canımız tatlı türü bir şeyler ister. Bu durumda canımızın istediği tatlıyı arada yiyebiliriz; fakat yediğimiz gün mutlaka yürüyüş yaparak bu durumun telafisini gerçekleştirmeliyiz.
     

    Ekli Dosyalar:

Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş