Her Gün Daha Az Yemenizi Sağlayacak Öneriler

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında elnur tarafından paylaşıldı.

  1. elnur

    elnur Yeni Üye

    Günlük hayatta zaman zaman gereksiz atıştırmalıklardan faydalanırız ve bu durum bize fazla kalori alımı olarak geri döner. Bu durumda sizin için tamamen sinir bozucu bir durum olarak gün içinde fazladan can sıkıntısı yaratır. Peki gün içerisinde aldığınız kalori kontrolünü sağlamak ve sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanabilmek için neler yapabileceğinizi öğrenmeye hazır mısınız?

    Daha az yemek için yapabilecekleriniz:

    *Markette gezerken sakız çiğneyin. Yapılan araştırmalar sakız çiğneyerek yapacağınız alışverişin sonunda fazladan abur cuburlar almaya yönelmenizi azaltacaktır. Market sepetinizi ikiye ayırın. Bir kısma meyveler- sebzeler için diğer kısmını diğer ihtiyaçlarınız için ayırın. Böylece sepetinizde bile abur cubur için yer kalmayacaktır.

    *Ofisinizde yemek yerken asla masanızda yemek yemeyin. Ya da tv izlerken yemek yemeyin. Bilgisayarınızda ya da iş ile ilgili bir şeyle ilgilenirken yemek yerseniz daha fazla yemek yiyebileceğiniz gerçeğini aklınızdan çıkarmamalısınız.


    diyetisyen_taylan_kumeli_her_gun_daha_az_yemek.png

    *Mutfak tezgahınızın üzerinde asla yemekten artanları ya da abur cuburları bırakmayın; yapılan araştırmalar tezgah üstü atıştırmalıklardan bir şey olmaz diye yiyenlerin diğerlerine oranla senede 5 kilo fazla aldığını kanıtlamıştır.

    *Eviniz için yapacağınız alışverişte kalorisi yüksek gıda alımları yapmazsanız kilo alımı konusunda dengeleyici hareket edebilirsiniz.

    *Evinizde mutlaka almanız gereken yiyecekler arasında yulaf, laktozsuz süt, kuru meyve, baharatlar, yumurta, tam tahıllar ve kuru meyveler yer almalıdır.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş