Hangi sebzeleri nasıl yemeli?

Konu, 'Pratik Bilgiler' kısmında denizkızı tarafından paylaşıldı.

  1. denizkızı

    denizkızı Yeni Üye

    Kimi sebzelerin pişirildiği zaman besin değerinin düştüğünü duymuşsunuzdur. Hangi sebze nasıl pişirilmeli konusundaki merakınızı gidermek için yazımın devamını okuyarak harekete geçebilirsiniz.

    *Domates: Domates pişirildiği zaman daha faydalı olan bir sebzedir. Bu sebze piştiği zaman vücutta daha kolay absorbe edilmektedir.
    hangi-sebzeleri-nasil-yemeli--5621652.Jpeg
    *Brokoli pişirmeden yendiği zaman faydalıdır. Düşük buharda pişirerek de tüketebilirsiniz.
    hangi-sebzeleri-nasil-yemeli--5621656.Jpeg
    *C vitamini bakımından zengin kırmızı biber ısıya dayanıksızlığı nedeni ile çiğ tüketilmelidir.

    *B ve C vitaminleri bakımından zengin olan lahana kalsiyum bakımından zengindir. Dişlerin gelişimi ve kemik gelişiminde faydalıdır.
    hangi-sebzeleri-nasil-yemeli--5621658.Jpeg
    *Cildimizin sağlığı ve bağışıklık sistemi için geçerli olan A ve C vitaminleri bakımından zengin kıvırcık çiğ tüketilmelidir.
    hangi-sebzeleri-nasil-yemeli--5621653.Jpeg
    *Havuç pişirilerek tüketilmelidir. Çiğ tüketildiği zaman vücuttaki beta keroten seviyesini arttırmaktadır.
    timthumb.jpg
    *Ispanağın çiğ tüketilmesi önerilmektedir. Potasyum, magnezyum, kalsiyum bakımından zengin olan ıspanak A ve C vitaminleri bakımından zengindir.
    hangi-sebzeleri-nasil-yemeli--5621655.Jpeg
    *C ve B6 vitaminleri ve folik asit bakımından zengin olan Brüksel lahanası ortalama 5 dakika kadar buharda pişirilip tüketilebilir.
     
  2. Murat

    Murat Yönetici

    Şu beslenme olayındaki değişiklikler insanı sinir ediyor, havuç pişirilmeliymiş o kadar yedik bir şey olmadı :)
     
  3. Venom

    Venom Bölüm Yöneticisi

    Hepsini yiyorum belli seviyede, biraz daha tuketirsem iyi olacak ama :)
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş