Gronala İle Kahvaltı Yapmaya Ne Dersiniz?

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında Yalnız Kalpler tarafından paylaşıldı.

  1. Y

    Yalnız Kalpler Misafir

    Sabahları erken saatte okul ya da iş için yola çıkanlar arasında yer alıyorsanız kahvaltı sizin için vazgeçilmez bir seçenek olabilir. Yaz mevsimi yaklaştıkça hızlı ve kolay hazırlanabilen kalorili tarifleri rafa kaldırıp sağlıklı ve hafif yeni trend bir kahvaltı menüsü hazırlamaya ne dersiniz? Türk mutfağında pek tercih edilmese de diyetisyenler tarafından tavsiye edilen tahıl, kuru meyveler, süt veya yoğurtla hazırlanabilen bir kahvaltı çeşidi olarak bilinen grona sizin sağlıklı kalmanız için son derece gerekli bir kahvaltıdır. Sıcak havalar için ideal bir kahvaltı fikri olmakla birlikte kilo vermenizi de kolaylaştıracak bu granül çeşitlerini öğrenmeye hazır mısınız?

    Kivili Granola: C vitamini açısından zengin, antioksidan özelliği bulunan kiviyi granola hazırlarken rahatlıkla kullanabilirsiniz. 1 adet kiviyi küp şeklinde dilimleyin bir su bardağı light yoğurdun içine bir avuç badem, 2 yemek kaşığı müsli ilave ederek karıştırın. Daha tatlı olmasını istersiniz yarım muz dilimleyip bir çay kaşığı bal eklemesi de yapabilirsiniz.

    Yabanmersinli Granola: Üzüme benzeyen bir meyve türü olark bilinen yabanmersini ile oldukça lezzetli bir granola hazırlayabilirsiniz. 2 yemek kaşığı müsliye 10 adet yabanmersini,3 adet böğürtlen,2 adet çilek ekleyerek 1 su bardağı yoğurt ya da süt ile son derece leziz bir granola hazırlayabilirsiniz. Kahvaltı yerine ara öğün olarak tercih ediyorsanız yoğurtlu tarife bir tatlı kaşığı vanilyalı light dondurma da ekleyerek daha farklı bir tat elde edebilirsiniz.

    Çilekli Granola: 1 su bardağı light yoğurda öğütülmüş vanilya veya bir çay kaşığı aromasından ekleyerek 1 er yemek kaşığı çilek, böğürtlen, yabanmersini, yarım yemek kaşığı kuru üzüm ile 1 yemek kaşığı badem veya cevizi ve 2 yemek kaşığı müsliyi karıştırıp son derece sağlıklı ve lezzetli bir gronala tüketiminde bulunabilirsiniz.

    Ananaslı Granola: Ananas aynı zamanda C ve A vitamini açısından zengindir. Sabahları kolayca hazırlayabileceğiniz ananaslı granola sizin için harika bir seçenek olabilir. Bir bardak light yoğurt veya süte 2 büyük dilim ananası küp şeklinde dilimleyin üzerine bir avuç üzüm ve badem ekleyerek oldukça hafif ve lezzetli bir kahvaltı hazırlayabilir ve kolay kilo vermek için bu gronalayı kahvaltı niyetine tüketebilirsiniz.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş