Gebelikten sonra Formu Yakalamak

Konu, 'Gebelik' kısmında denizkızı tarafından paylaşıldı.

  1. denizkızı

    denizkızı Yeni Üye

    Gebelik dönemi harika bir dönemdir. Bu dönemde alınan kilolardan kurtulmak ise yavaş yavaş ve sabır isteyen bir süreçte gerçekleşecektir.

    İlk 6 ay düzenli emzirmeniz durumunda günlük 500- 800 kalori harcarsınız.

    Emzirme döneminde formunuza geri kavuşmak istiyorsanız sağlıklı beslenmeye ve hareketli bir yaşam sürmeye gayret etmelisiniz.

    İlk dört ay boyunca aylık 0,5- 1 kilo verseniz bile yeter. Bu kayıp sütünüzün korunmasına ve vücudunuzun toparlanmasına yardımcı olacaktır. Anne kilolu ise ayda 2 kilo verebilir. 2 kilodan fazlası zarardır.

    Dördüncü ay bittikten sonra günlük 500 kalori az alarak ayda 2 kiloya yakın bir kaybınız olur. Böylece psikolojiniz düzelir; sütünüzün kalitesi artar.

    3 litreye yakın su tüketin. Çay ve kahve tüketiminizi arttırmayın. Şekerli ve gazlı içeceklerden uzak durun. Komposto tüketmeyi tercih edin.

    Kahvaltıda yumurta, peynir, yoğurt ve süt tüketimine özen gösterirken haftada 2 gün balık tüketmeye dikkat edin. Lif içeriği yüksek besin tüketimleri tercihinde bulunun.

    Sağlıklı pişirme yöntemlerinden faydalanın. Kızartmalardan uzak durun.
    Doğum-Sonrasında-Sağlıklı-Zayıflama-Yöntemleri-05.jpg
    Ara öğünlerinizde ideal oranda kuruyemiş tüketmelisiniz.

    Lahana, karnabahar, soğan, sarımsak ve baharatlı besinlerin bebeğinizi rahatsız edebileceğini unutmamalısınız.

    C vitamini bakımından zengin sebze meyve tüketimi tercihinde bulunun.

    Yürüyüş ile başlayan egzersizlerinizi arttırmaya başlayarak kilo veriminizi hızlandırabilirsiniz.

    Süt, yoğurt ve kefir gibi besin tüketimlerini günde 4 bardağa kadar tüketin.

    Tatlı ihtiyacınızı gidermek için tarçınlı yoğurt ya da meyveli yoğurt tüketme tercihinde bulunabilirsiniz.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş