Gebeliği Kolaylaştırıcı Besinler

Konu, 'Gebelik' kısmında Hayal Gemisi tarafından paylaşıldı.

  1. Hayal Gemisi

    Hayal Gemisi Yeni Üye

    Doğurganlık potansiyelini arttırmak için öncelikle dikkat edilmesi gereken hususlar arasında sağlıklı beslenme yatmaktadır. Folik asit hamilelik döneminde en önemli kaynaklardan biridir. Bu nedenle folik asidi alabileceğimiz yeşil yapraklı sebzeler, demir bakımından zengin, kalsiyum bakımından zengin süt ürünleri ve çinko içeren lifli gıda tüketimleri hamile kalmanızı kolaylaştırıcı besinler arasında yer almaktadır.


    Hamile kalırken yiyebileceğiniz besinler şu şekildedir:

    *Soğan: Bütün hormonları çalıştırıcı etkisi ile son derece faydalıdır.

    *Tere: Demir bakımından zengin C vitamini ve çeşitli mineraller bakımından tam da aradığınızı verecek bir besindir.

    *Mercimek: B vitamini, fosfor ve demir deposudur. Vücudu kuvvetlendirici, kan yapıcı ve depresyon önleyici özelliği bulunmaktadır.

    *Hurma: Fosfor, kalsiyum, demir ve magnezyum deposu olarak bilinir.

    *Karnabahar: Cinsel gücü arttırıcı bol C vitamini ile tercih edilmektedir.

    *Nohut- kuru fasulye: Bol vitamin ve protein ile vücut direncini arttırıcı özelliği bulunmaktadır.

    *Greyfurt: C vitamini bakımından zengin zayıflatıcı özelliği ile tavsiye edilen bir meyvedir.

    *Kereviz: Kadın ve erkeğin cinsel faaliyetini arttırıcı özelliğe sahiptir.

    *Lahana: Çiğ yenildiği zaman etkilidir. E vitamini deposudur.

    *Hormonların çalışmasını düzenleyici ve vücutta dezenfektan yapıcı görevi bulunmaktadır.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş