En Sağlıklı Gıdalardan Bir Demet

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında ender tarafından paylaşıldı.

  1. ender

    ender Yeni Üye

    Sağlıklı gıda tüketimlerinde bulunarak kaliteli bir yaşam sürmeye ne dersiniz? İşte size tüketebileceğiniz en sağlıklı gıda önerileri:

    kivi.jpg

    *Kivi: İçeriğindeki meyve asitleri ile cildiniz canlılık kazanır; içeriğindeki meyve şekeri kana karışıp enerji verir.

    *Kendinizi canlı hissetmenize yardımcı olacak C vitamini deposu frenk üzümünü de es geçmeyin derim.

    *Özellikle yaz dönemi tüketeceğiniz portakal vücudunuzun kaybettiği nemi dengeleyerek yerine koyar. Dilerseniz güne sıkılmış bir portakal suyu ile başlayabilirsiniz.

    *Potasyum, magnezyum, kalsiyum ve demir içeriği bakımından zengin olan hurma adeta bir mineral bombasıdır.

    *Omega 3 yağ asitleri bakımından zengin somon güneş yanıklarına karşı cildi onarıcı etkide bulunmaktadır.

    *Sivilcelerin iyileşmesi ve sivilcelerin iyileşmesine yardımcı olan çam fıstığı tüketimini de rahatlıkla yapabilirsiniz.

    *Tahıllar grubunda yer alan darı içeriğindeki yoğun silisyum ile cilt, saç ve tırnak oluşumunuza yardımcı roldedir.

    *Meyveler arasında C vitamini bakımından zengin ve yağ yakmaya yardımcı çilek tüketiminde bulunabilirsiniz.

    *İyot bakımından zengin karides tüketimi tercihinde de bulunabilirsiniz.
    greyfurt.jpg
    *Kolestrolünüzü dengeleyici ve şeker metabolizmanıza iyi gelecek olan greyfurtu da unutmamak gerekir.

    *Maden sodası içeriğinde sodyum, magnezyum ve kalsiyum bulunmaktadır. Bu zengin içeceği içmekten büyük keyif alacaksınız.

    *En yağlı kuruyemişler arasında yer alan Brezilya fındığını günde bir avuç yerseniz bağışıklık sisteminiz kuvvetlenir.

    *Magnezyum, potasyum, kalsiyum ve fosfor bakımından zengin incir sindirimi destekleyici bir gıdadır.

    *Potasyum, manganez ve bakır bakımından zengin patlıcanı da bol tüketmeliyiz. Kalp, kas ve sinir sistemini destekleyici özelliği vardır.

    ceviz-dertlere-hastaliklara-sifa-derman-olmaya-devam-ediyor.jpg

    *Mineral ve C vitamini açısından zengin olan ceviz sinir sistemi açısından son derece fatdalı bir kuruyemiştir.

    *Limon suyundan yararlanarak gün içinde canlanmaya ve metabolizmanızı harekete geçirmeye ne dersiniz? Ayrıca limon tam bir magnezyum deposudur.

    *Bağırsaklarınıza zindelik veren ve sizi ferahlatan yoğurt tüketiminize de önem vermelisiniz. Bağırsaktaki bakterilerin yok edilmesi ve mikropların ortadan kalkması konusunda en önemli yardımcımız olarak bilinir.

    pr_01_233_max.jpg


    *Serinleten bir sebze arayışınızda domates tüketme tercihinde bulunabilirsiniz. Magnezyum, potasyum ve kalsiyum bakımından oldukça zengindir.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş