Düzenli- Düzensiz Kavramı

Konu, 'Eğitim ve Kadın' kısmında Hayal Gemisi tarafından paylaşıldı.

  1. Hayal Gemisi

    Hayal Gemisi Yeni Üye

    Öğretmen sınıfın çeşitli yerlerine oyuncaklar yerleştirmiştir. Bu oyuncaklar ait oldukları yerlerde bulunmamaktadırlar. Kahvaltıdan sonra çocukların u düzeninde oturmasına yardımcı olur. Çocuklara sıra ile evlerinde en sevdikleri oyuncakların hangisi olduğu sorulur. Her çocuk evinde en sevdiği oyuncağın hangisi olduğunu söyledikten sonra “Okulda en sevdiğiniz oyuncak hangisidir?” diye sorulur. Tüm çocukların cevapları alınır. “Sevdiğimiz oyuncakların kırılmasını kaybolması istemiyorsak neler yapabiliriz?” sorusu ile yeni bir tartışma konusu açarız. İsteyen tüm çocukların cevap vermesini sağlarız. Çocuklardan aşağıdaki cümleleri sıra ile tamamlamalarını isteriz:


    Oyuncaklarımızı ortada bırakırsak...


    Oyuncaklarımızı birbirimize atarsak...


    Oyuncaklarımızı duvara fırlatırsak... gibi cümleler.


    Cümlelerimiz tamamladıktan sonra çocukların sınıfa bakmaları istenir. Sınıfta yerlerine konmamış oyuncakları fark edene kadar çevreyi incelemeleri istenir. Yerlerine yerleştirilmemiş oyuncakları gören çocuklara oyuncakları yerlerine koymaları söylenir. Düzenleme işi sona erince öğretmen masalara çeşitli oyuncak resimleri bırakır. Çocuklardan bu resimler arasındaki en sevdikleri oyuncağın resmini seçerek boyamaları istenir.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş