Doğum Sonrası Zayıflama Diyeti

Konu, 'Gebelik' kısmında Minik Peri tarafından paylaşıldı.

  1. Minik Peri

    Minik Peri Bölüm Yöneticisi

    Doğum öncesinde yeme alışkanlıklarınız bebeğin gelişimi açısından değişiklik arz eder. Bu çoğu zaman anneye kilo olarak geri döner. Hamileliğin sonlanması ile diyet uygulamak isteyen bayanların sayısı her geçen gün artış göstermektedir. Lif oranı yüksek bir diyet uygulaması ile sağlıklı bir şekilde kilo verimi gerçekleştirebilirsiniz.

    Bu diyet için önerilen besinler şu şekilde listelenmiştir:

    *Taze sebze meyve

    *Az yağlı süt ürünleri

    *Kepekli tahıl

    *Her türlü balık, derisi alınmış tavuk, yağsız et

    Fast food ve abur cubur tarzı yiyeceklere olan ilginize karşı kendinizi frenlemelisiniz. Aşırı tuzlu, yağlı ya da şekerli yiyeceklere devam ettiğiniz sürece zayıflamaya karşı vereceğiniz yarışa elveda demek zorunda kalacağınızı unutmamalısınız. Kolay kilo vermek için porsiyonlarınızı küçülterek harekete geçebilirsiniz. İlk başlarda sofradan aç kalkabilirsiniz; mideniz zamanla bu duruma alışacaktır. Gelişigüzel atıştırmalardan uzak durmalısınız. Emzirerek de kilo verebilirsiniz. Emzirmek gün içerisinde size 500 kalori harcatır.

    Meşrubat, kahve ya da meyve suyu yerine günde en az 10 bardak su içmeye gayret edin.

    Abur cubur yerine sağlıklı kuruyemiş tüketiminde bulunmalısınız.

    Salça ve soslardan uzak durun.

    İşlenmiş ürünler yerine kepekli ürün tüketiminde bulunun.

    Dondurulmuş yiyeceklerin kalorisinin yüksek olduğunu unutmamalı; bu yiyecek tüketimlerinden uzak durmalısınız.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş