Diyet Yaparken Nelere Dikkat Etmek Gerekir?

Konu, 'Diyet Listeleri' kısmında Rabba tarafından paylaşıldı.

  1. R

    Rabba Bölüm Yöneticisi

    Diyet yapacağım çok kilo aldım söylemlerini dilinizden düşürmez olduysanız mutlaka diyetisyen kontrolünde diyet yapmalı ve sağlığınıza dikkat etmelisiniz. Kontrolsüz bir şekilde yapacağınız diyet yani kendi kendinizi aç bırakma ya da hızlı kilo vermek amacı ile bilinçsiz bir şekilde ve ağır spor yapma gibi durumlar sizin sağlıklı kilo vermenize yardımcı olacak seçenekler arasında yer almaktadır.

    Diyet Yaparken Dikkat Edilmesi Gerekenler Arasında Yer Alanlar Nelerdir?

    Öncelikli olarak diyetisyen sizin boyunuz, kilonuz ve beslenme alışkanlıklarınıza uygun şekilde bir diyet listesi hazırlayarak sizin sağlıklı bir şekilde kilo vermeniz için tüm gereklilikleri yerine getirmeye çalışmaktadır.
    [​IMG]
    Diyet listenizde ne olacağını mı merak ediyorsunuz? Gelin bakalım diyet listenizde neler bulunmaktadır.

    Karbonhidrat bakımından seçilecek yiyecekler arasında kuru baklagiller yönünden zengin bir diyet önerisinde bulunulmaktadır. Kuru baklagiller bakımından zengin olan besinler arasından seçim yapmanız durumunda tokluk hissini daha çabuk yaşayabileceksiniz.

    Aynı zamanda yağ seçimlerinde zeytinyağı, mısır özü, soya gibi bitkisel yağ tercihlerinde bulunarak sağlıklı yemek yeme alışkanlığı edinmeniz gerekmektedir.

    Su olarak günlük 2 ya da 2,5 litre su tüketiminde bulunmanız vücudunuzdaki yağ yakım sürecinizi hızlandırmaktadır.

    Sık aralıklarla beslenme alışkanlığı kazanmanız da aynı zamanda sizin gün içerisinde sürekli tokluk hissinde olacağınız için daha çabuk kilo vermenizi sağlamaktadır. 3 ana öğün dışında 3 ara öğün seçimini yaparak ve ara öğünlerde tokluk hissi verecek ürün tercihlerinde bulunmanız diyet programınız için gerekli besinler arasında yer almaktadır.

    Lif içeriği yüksek olan besin seçimlerinde bulunmanız da diyet listenizde mutlaka bulunması gereken besin maddeleri arasında yer almaktadır. Ayrıca kızartma yerine ızgara tercihinde bulunarak en sağlıklı besin maddeleri tüketiminde bulunabilirsiniz.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. i

    ilayda Yeni Üye

    yiyecek vi içeceklerin arasına tok tutması için sabah ve akşam 1;er bardak diyet kefirde içebilirsiniz.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş