Depresyona Girmek İstemiyorum Diyorsanız Bunları Tüketin!

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında hayal perisi tarafından paylaşıldı.

  1. h

    hayal perisi Yeni Üye

    Yediğiniz yiyeceklerin depresyona girmenizde ya da mutluluğu yakalamanızda etkili olduğunuzu biliyor muydunuz? Enerjinizin düştüğünü hissediyorsanız size önereceğim besinlerle mutluluğu yakalayabilirsiniz. B vitamini, omega 3 ve karbonhidratlar sinir sisteminizi düzenleyici rol almaktadır.

    İş depresyonunuzu azaltacak yiyecekler şunlardır:

    *Zengin bir folik asit kaynağı olan ıspanak bağışıklık sistemini güçlendirici rol oynamaktadır. Vücudunuza enerji verecek olan bu besin, mutsuzluğunuzu önleyici rol oynamaktadır.

    *Her gün yiyeceğiniz bir avuç fındık da vücudunuz için güçlü bir antioksidan kaynağı olarak bilinmektedir.

    *Potasyum ve B vitamini bakımından zengin muz sinir sistemini yatıştırıcı rol oynamakta ve tatlı krizlerinizi önleyici rol oynamaktadır.

    *Triptofan içeriği yüksek olan hindi mutluluk hormonu salgılamaktadır. Hindi güçlü bir protein kaynağıdır.

    *Kalp- damar sağlığı açısından yararlı olan somon kan basıncı ve kolestrolü düşürmektedir. Mutsuz olmanıza neden olan tüm etkenleri sizden uzak tutan somon tüketiminden de vazgeçmemelisiniz.

    *Tam hububatlı ekmekler selenyum ve mineral bakımından zengindir. Bağışıklık sisteminizi güçlendirecek bir besin olan hububatlı ekmek göğüs, prostat, mide ve akciğer kanserini önleyici rol oynamaktadır.
     
  2. Murat

    Murat Yönetici

    Ben sinirlenince yemek yiyerek rahatlayan bir yapıya sahip bir insan olarak, yemek yemenin depresyona olan etkilerine inanıyorum.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş