Daha Az Yemenin Yolları

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında Masal Perisi tarafından paylaşıldı.

  1. Masal Perisi

    Masal Perisi Yeni Üye

    Sağlıklı beslenseniz bile fazla kilolarınız mı var? Bilinçsiz seçimlerinizden kaynaklanabilecek beslenme alışkanlıklarınızı değiştirmeye hazır mısınız?

    Yağlı, abur cubur ve yüksek kalorili yiyecekleri asla masa üzerinde tutmayın. Sebze, salata ve meyve seçenekleri ile öğün başında yaklaşık % 15 oranında kalori alımınızı azaltabilirsiniz.

    Yemek fazla geldi ise bırakın, yemeye asla devam etmeyin.

    İnce uzun bardaklar ve küçük tabaklar kullanın.

    Tatlı yerine meyve tüketin. Alkol iştah açar; bu nedenle alkol tüketiminizi sınırlandırın ya da mümkünse hiç yapmayın.

    Her sohbette çatalı kaşığı elinizden bırakın ve yemek esnasında ağzınızda lokma varken konuşmayın.

    Aşırı yemeyi önlemek için tabağınızdaki yemekleri bölmeyi tercih etmelisiniz.

    Yemek yaparken sakız çiğnerseniz yemeklerin tadına bakmayı önleyip yemek yaparken yeme alışkanlığınızdan kurtulabilirsiniz. sakız çiğnemiyorsanız bunun yerine soğuk su ya da havuç tüketebilirsiniz.

    Çocuklarınız için az miktarda yemeği tabağınıza koymalı; tabaktaki yemeği yani yiyeceği yemeyi çocuğunuza bitirmeyi öğretin.

    Asla öğün atlamayın.

    Kendinizle ilgilenin, stresten uzak durun.

    Yatmadan önce mutfağa girip bir şeyler atıştırma alışkanlığınızı bir kenara bırakın.

    Yemekten sonra diş fırçalamayı alışkanlık haline getirin; böylece beyne yemek bitti mesajını iletebilirsiniz.

    TV izlerken asla bir şeyler yemeyin.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş