Çocukların Sağlıklı Beslenmesi İçin Yemek Listesi

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında Yalnız Kalpler tarafından paylaşıldı.

  1. Y

    Yalnız Kalpler Misafir

    Özellikle 12- 17 yaş grubu çocuklarının sağlıklı beslenmesi için nasıl bir beslenme listesi uygulamanız gerektiğini biliyor musunuz?

    Sabah: 1 yumurta, 1 kibrit kutusu kadar peynir, 2- 4 küçük dilim ekmek, 1 bardak süt, 15 yemek kaşığı reçel, bal ya da pekmez, 1 küçük boy domates ya da 1 portakal

    Öğle: 1 porsiyon etli sebze yemeği ya da 3 adet köfte; yarım kase yoğurt veya 1 bardak ayran; 1 porsiyon tatlı veya meyve; 2- 4 dilim ekmek

    Akşam: 1 porsiyon etli sebze yemeği, 1 porsiyon pilav, makarna ya da börek, salata, yarım kase yoğurt veya 1 bardak ayran; 2-4 dilim ekmek

    Eğer kızınız için sağlıklı bir menü arıyorsanız ekmek, tatlı ve tahıl gruplarının yarısını tüketmeniz gerekliliğini unutmamalısınız.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş