1. Bu sitede çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanmamızı kabul etmiş oluyorsunuz. Daha detaylı bilgi.

Çocukların Sağlıklı Beslenmesi İçin Yemek Listesi

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında Yalnız Kalpler tarafından paylaşıldı.

  1. Y

    Yalnız Kalpler Misafir

    Özellikle 12- 17 yaş grubu çocuklarının sağlıklı beslenmesi için nasıl bir beslenme listesi uygulamanız gerektiğini biliyor musunuz?

    Sabah: 1 yumurta, 1 kibrit kutusu kadar peynir, 2- 4 küçük dilim ekmek, 1 bardak süt, 15 yemek kaşığı reçel, bal ya da pekmez, 1 küçük boy domates ya da 1 portakal

    Öğle: 1 porsiyon etli sebze yemeği ya da 3 adet köfte; yarım kase yoğurt veya 1 bardak ayran; 1 porsiyon tatlı veya meyve; 2- 4 dilim ekmek

    Akşam: 1 porsiyon etli sebze yemeği, 1 porsiyon pilav, makarna ya da börek, salata, yarım kase yoğurt veya 1 bardak ayran; 2-4 dilim ekmek

    Eğer kızınız için sağlıklı bir menü arıyorsanız ekmek, tatlı ve tahıl gruplarının yarısını tüketmeniz gerekliliğini unutmamalısınız.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş