Çikolata Yiyin

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında Hayal Gemisi tarafından paylaşıldı.

  1. Hayal Gemisi

    Hayal Gemisi Yeni Üye

    Tüm dünyanın ortak sorunlarından bir tanesi de yediklerimizden dolayı aldığımız kilolar ve mutsuzluğumuz. Özellikle diyabet ve obezite aldı başını gidiyor ve hepimizi korkutuyor.

    Çikolatayı makul miktarda tüketmeniz durumunda yüksek kan basıncınızın önüne geçmiş olursunuz. Böylece iştahınız azalır ve bilişsel kapasitenizi geliştirmiş olursunuz. Yalnız bu çikolata bitter çikolata olmalı yani kako oranı % 75 olmalıdır. Bitter çikolata içindeki madde çay ve üzüm gibi besin gruplarında da bulunmaktadır.

    Çikolata içinde flovanol denilen madde diyabet ve obeziteyi önleyici rol oynamaktadır.

    Bu madde vücutta antioksidan işlevi görmektedir.

    Az miktarda siyah çikolata tüketiminiz ile kilo alımınızı ve hipertansiyonunuzu dengeleyebilirsiniz. Bu nedenle bitter çikolatayı beslenme planınızdan çıkarmamalısınız. Bu çikolata aynı zamanda damar sertleşmesine karşı koruyucu görevi de görmektedir. İnsülin duyarlılığınızı kontrol etmek için siyah çikolatayı dolabınızdan eksik etmemelisiniz.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş