Çalışan Hamilelere Beslenme Önerileri

Konu, 'Gebelik' kısmında Bal Arısı tarafından paylaşıldı.

  1. B

    Bal Arısı Yeni Üye

    Çalışan hamilelerin beslenme düzenlerine dikkat etmesi gerekliliği çocukların sağlığı açısından büyük önem taşımaktadır.

    *Çalışan bir bayan olarak öncelikle kahvaltıya özen göstermeniz gerekmektedir. Kahvaltıda süt, peynir ve yumurta yemeyi alışkanlık haline getirmelisiniz. Çavdar ya da tam buğday ekmeği tüketiminde bulunmayı ihmal etmemelisiniz.

    *Ana öğünlerinizi ara öğünlerinizle desteklemeniz gerekmektedir.

    *Ara öğünlerde sağlıklı tüketimlerde bulunmalısınız. Kuru üzüm, fındık, badem, ceviz, kuru kayısı ya da kuru erik gibi tüketimleriniz yerinde olacaktır.

    *Gün içinde olmazsa olmazlarınızın arasında sebze ve meyveler yer almaktadır.

    *Ekmek, pilav ya da makarna gibi tüketimlerde bulunmamalısınız.

    *Günlük üç ya da dört porsiyon süt ve süt ürünleri tüketiminde bulunmalısınız.

    *Izgara, fırında kırmızı et
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş