Çabuk Acıkmamızı Önleyen Gıdalar

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında ender tarafından paylaşıldı.

  1. ender

    ender Yeni Üye

    Uzun süre tokluk hissi veren gıdalarla tanışıp hızlı kilo vermeye daha doğrusu aç kalmadan kilo vermeye hazır mısınız? O halde haydi hep beraber bu gıdaları öğrenelim.
    haslanmisyumurta-330x300.jpg
    *Haşlanmış yumurta: Sabah kahvaltınızda yediğiniz zaman uzun süre kendinizi tok hissedebileceksiniz.

    *Az ya da yarım yağlı süt ve süt ürünleri tüketiminde bulunarak protein bakımından zengin tok tutucu gıda tüketmiş olacaksınız.

    *Ispanak, kereviz, kabak gibi sebzeleri içeren çorbalar yemeğe başlangıçta tercih edilmelidir.

    *Zeytinyağı ve limon yemeklerinizin olmazsa olmazları olmalı.
    sahurda-yenmesi-gereken-besinler-yulaf-ezmesi.jpg
    *Yoğurt ve süt ile karıştırıp yulaf tüketebilirsiniz.

    *Lif bakımından zengin, şeker içermeyen kuru yemiş tüketimini gerçekleştirerek tokluk hissinizi kuvvetlendirebilirsiniz.

    *Salata her yemekte rahatlıkla tüketebileceğiniz lifli gıdalar arasında yer alır.

    *Tarçın kan şekerinizi dengeler, tok tutar.
    Yeşil Çay.jpg
    *Günde 2- 3 fincan yeşil çay tüketerek tok kalma sürenizi uzatabilirsiniz.
     
  2. Sabır

    Sabır Admin Yetkili Kişi

    Bu yiyecekleri bir yere kaydedin Ramazan'da çok işinize yarayacak özellikle uzun oruç günleri sıcak ve yorucu olacak.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş