Bu İçeceklerle İlgili Bilinmeyenler

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında denizkızı tarafından paylaşıldı.

  1. denizkızı

    denizkızı Yeni Üye

    Bu yazımda sizlerle gün içinde tükettiğimiz bazı içeceklerden bahsedeceğim. Bu içecekler zaman zaman fazla tüketilerek sağlığımız açısından zararlı olabiliyor.

    İşte içeceklerle ilgili bazı gerçekler:

    Çay: Konsantrasyonu arttırır. Gerginliği azaltır. Bağışıklık sistemini güçlendirir. Bağışıklık sistemini iyi çalıştırır; fakat fazlası çarpıntıya sebep olabilir. Dikkatli tüketmeniz gerekir.
    domates-suyu.jpg
    Domates suyu: C ve E vitaminlerince zengindir. İyi bir antioksidan olup bağışıklık sistemini güçlendirir. Kalp hastalıklarına karşı koruyucudur; içeriğindeki likopen sperm yoğunluğunu ve kalitesini arttırmaktadır.

    Türk Kahvesi: Koyu bir kahve olduğu için tüketimine dikkat etmelisiniz. aksi taktirde sık sık çarpıntı yapabilir. Spordan 30 -45 dakika kadar önce tüketmeniz durumunda daha hızlı yağ yakabilirsiniz.

    Elma suyu: Meyve suyu tüketiminizde tercih edebileceğiniz en sağlıklı meyve suyudur diyebiliriz. Elmanın suyu yerine kendisini tüketmeniz daha çok posa almanıza yardımcı olur.

    Enerji içecekleri tüketimi de sınırlı tutulmalıdır.

    Yüksek tansiyon probleminiz yoksa kışın bir adet yazın iki adet maden suyu tüketebilirsiniz. Kalorisi yoktur. Fazla tüketimi vücutta ödem yapabilir. Meyveli olanlarını tüketmekten mümkün mertebe kaçınmalısınız; çünkü karın bölgesinde yağlanmaya sebep oluyor; ayrıca kalorisi o kadar masum değil. 1 tanesi 45 kaloridir.
    Latte.jpg
    Latte: Gün içinde latte tüketmeden duramam diyorsanız yağsız süt ile yapılanı tercih edip daha az kalori alımında bulunmayı tercih edebilirsiniz.

    Kahve: Antioksidan bakımından zengindir. Konsantrasyon problemleriniz ve baş ağrınız kahve tüketimi ile geçse de fazla tüketimi kalp ritim bozukluklarına kadar varan sonuçlara sebep olmaktadır.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş