Bölgesel Zayıflama Teknikleri Nelerdir?

Konu, 'Yaşam ve Sağlık Bilgi Bankası' kısmında Kutup Yıldızı tarafından paylaşıldı.

  1. K

    Kutup Yıldızı Yeni Üye

    Bölgesel zayıflama vücudun belli bölgelerinden verilecek kilo fazlalığı olarak bilinmektedir. En çok bölgesel zayıflamak isteyen kadınlar, basen, kalça ve göbek bölgelerinden şikayetçilerdir. Bölgesel zayıflamak, zayıflatılmak istenen bölgeye yönelik yapılacak egzersizlerle gerçekleştirilebilir. Bölgesel zayıflama için yağ yakımını hızlandıran besinlerde tüketilmelidir.

    Bölgesel zayıflamaya yardımcı besinler – Yağ yakan besinler

    Maydanoz: Kanser, kalp hastalığı ve obezite ile savaşmaktadır.

    Yeşil Çay: Yeşil çay metabolizmayı ve karaciğerin yaktığı yağ oranını hızlandırmaktadır.

    Yoğurt: Güçlü kemikler için vücuda destek sağlayıcı etkisi bulunmaktadır. Obezite, tansiyon, kanserle savaşır.

    Yumurta: Haşlanmış yumurta kas yapımına yardımcı olur. Yağ yakar. Obeziteyle savaşır.

    Ceviz ve Badem: Kas yapımına yardımcı olurken iştahı keser. Obezite, kalp hastalığı, kas kaybı, kırışıklıklar, kanser ve tansiyonla savaşmaktadır.

    Zeytin: Kolesterol düşürücü etkisi bulunmaktadır. Bağışıklık sistemini güçlendirmektedir. Obezite, kanser, kalp hastalıkları, yüksek tansiyonla savaşır.

    Tam Tahıllı Ekmek: Vücudun yağ depolamasını engelleyici rolü bulunmaktadır. Obezite, kanser, yüksek tansiyon, kalp hastalıkları ile savaşır.

    Ahududu: Kalbi koruyucu ve görme gücünü kuvvetlendirici etkisi bulunmaktadır. Dengeyi ve kısa süreli hafızayı iyileştirir. Kalp hastalıkları, kanser ve obeziteyle savaşır.

    Beyaz Et: Kas yapımına yardımcı olmakta bağışıklık sistemini güçlendirmektedir. Obeziteyle savaşır.

    Acı Biber: Kırmızı biber vücut ısısını artırarak yağ yakımını hızlandırıcı etkisi bulunmaktadır. İçindeki acı madde, kan dolaşımını hızlandırarak vücut ısısını arttırmaktadır. Vücut ısısı artınca, yağ yakımı da hızlanmaktadır.

    Fasulye ve Yeşil Sebzeler: Kas yapımına yardımcı olmakta, yağ yakmayı sağlayıcı, sindirimi düzene sokucu etkisi bulunmaktadır. Obezite, bağırsak kanseri, kalp hastalığı ve tansiyonla savaşır.

    Çam Fıstığı: Testosteronu artırıcı kas yapımına yardımcı etkisi bulunmaktadır. Yağ yakıcı etkisi bulunmaktadır. Obezite, kas kaybı, kırışıklık ve kalp hastalıklarıyla savaşır.

    Yağ yakan meyveler şunlardır:

    Karpuz: Yağ yakıcı özelliği vardır, kalorisi oldukça düşük bir meyvedir. Ara öğünde bir elma kadar karpuz yiyebilirsiniz. Oldukça sulu ve tatlı bir meyve olduğundan kan şekerini düzenleyici vücuttaki fazla suyun dışarıya atılmasını sağlayıcı etkisi bulunmaktadır. Yaz aylarında tüketildiği için vücudun su ihtiyacını da karşılamaktadır.

    Greyfurt: Greyfurt kendi başına bir diyet çeşididir, yağ yaktıran diğer bir meyvedir. İçerisinde yüksek miktarda C vitamini vardır. Kan şekerini dengeleyici karın yağlarını yakmada yardımcı olmaktadır.

    Ananas: Ananas yağ yakan meyveler içerisinde yer almaktadır. Ananas içerisindeki enzimler vücuttaki bölgesel yağların yakılmasında etkilidir. Ananas yağ yakmanın yanı sıra vücuda alınan şekerin kana karışmasını da önlemektedir. Sindirim sistemini çalıştıran ananas, fazladan kalori yakılmasına ve zayıflamaya yardımcıdır.

    Kivi: İştah önleyici özelliği bulunmaktadır. Kalorisi düşüktür; kolesterolü düşürücü özelliği bulunmaktadır. Kan şekerini ayarladığı için yağ yakıcı özelliği bulunmaktadır.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş