Baharda Kilo Almayın!

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında ender tarafından paylaşıldı.

  1. ender

    ender Yeni Üye

    Bahar ayları diğer aylar gibi kilo alımına müsaittir. Tabii siz dikkat etmediğiniz sürece. Bu nedenle arkadaşlarınızla tempolu yürüyüşler yapabilir; koşabilir; yediğiniz yiyeceklerin kalori miktarlarını göz önüne alarak kilo alımınızı kontrol altına alabilirsiniz.

    Baharda kilo almamak için yapabilecekleriniz:

    *Tahıl ve kuru yemiş ağırlıklı atıştırmalıklara yönelin.

    *Atıştırmalık olarak sık tüketilen cips ve yağlı gıdalardan uzak durun. Çalışma masanızda da evinizde de sağlıklı atıştırmalıkları elinizin altında bulundurun. Sıkıldığınız anlarda çay tüketin.

    *Taze ve bol lifli besin tüketimine ağırlık vermelisiniz.

    *Sakız çiğnemek gereksiz atıştırmalıklara yöneliminizi engeller.

    *Squat ya da lunge gibi egzersizleri hayatınızdan eksik etmemeye gayret edin.

    35d3fgk.jpg


    *Her gün en az 30 dakika hareket etmeye özen gösterin.

    *Televizyon karşısında asla yemek yemeyin.

    *Vücudunuzu dinlendirecek; nefes alış verişinizi derin nefes alıp verme eylemi ile tamamlayacak sporlara yönelin.

    *Spor salonunu eve getirin. Bu bir koşu bandı olabilir.

    *Komedi dizisi izleyerek fazla kalori yakabilirsiniz.

    *Oturduğunuz yerde kıpırdanın.

    *Yogayı doğru şekilde yaparsanız vücudunuz şekillendiği gibi fit kalabilirsiniz.

    fazla-kilo-almayin.jpg


    *Dışarıda yemek yeme planınızda asla ekmek ağırlıklı sipariş verme eğilimine girmeyin.

    *Hedeflerinize destek olacak kişilerle iletişime geçin. Hedeflerinizi onlara anlatın ve asla kilo verme hedefinizden sapmayın.

    *Kanepede oturarak tv izlemek yerine pilates topu ile hareket ederken tv izleme tercihinde bulunun.

    *Televizyon izlerken toz alma, bulaşık yıkama ya da yer silme gibi işlerinizi yapabilirsiniz.

    *Yanınızda her daim bir su şişesi bulundurun. Özellikle tv izlerken. Fazla su tüketimi kilo vermenize yardımcı olur. Dilerseniz limon ile tatlandırabilirsiniz.

    *Film ve dizi izlerken taze meyve ya da yağsız patlamış mısır tüketimi tercihinde bulunabilirsiniz.

    *Kilonuzu her gün kontrol edin ki tükettiğiniz besinlerle ilgili kontrolü ele geçirebilin.

    *Gazlı bedeninizi şişiren içeceklerden uzak kalın.

    *Arkadaşlarınızla iş çıkışı gittiğiniz yerlerde yüksek şeker oranına sahip kokteyl tüketiminden uzak durmalısınız.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş