Bahar Yorgunluğunu Yok Eden Besinler

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında ender tarafından paylaşıldı.

  1. ender

    ender Yeni Üye

    Bahar yorgunluğunuzu atmaya ne dersiniz? Birbirinden sağlıklı gıdalarla beslenerek bu yorgunluğunuza bir son verebilirsiniz. Bugün sizlere bahar yorgunluğunuzda hangi gıdalarla beslenmeniz gerektiğini anlatacağım. Umarım faydalı bilgiler verebilirim.

    *Tam tahıllar: Tam buğday, çavdar ve yulaf gibi besin tüketimlerinde bulunarak bahar yorgunluğunuzu kolay bir şekilde atabilirsiniz.


    1.jpg

    *Kuşkonmaz: İçeriğinde prebiyotik lifler bulunmaktadır. Sindirim sistemini çalıştırır; bağışıklık sistemini güçlendirir.

    2.jpg


    *Kuruyemiş: E vitamini bakımından zengindir. Lif, magnezyum ve potasyum bakımından zengindir. Fındık, badem ve ceviz omega 3'ü zengin besinler arasında yer almaktadır. Kalp sağlığınız ve yorgunluğunuzun giderilmesi açısından önemlidir.

    3.jpg

    *Ananas: C vitamini bakımından zengindir. Düzenli tüketildiği zaman yağ yakıcı özelliği bulunmaktadır.

    *Avakado: Vitamin ve mineral içeriği bakımından zengin olan bu meyve vücudun ihtiyaç duyduğu yağ asitlerinin alınmasında önemli rol oynamaktadır.

    *Koyu yeşil yapraklı sebzeler: B vitamini bakımından zengin bu sebzeler sofranızda yorgunluğunuzu giderici olarak mutlaka yer almalıdır.

    *Karnabahar, brokoli: A, C ve E vitamini bakımından zengin olan bu sebzeler hormona bağlı kanser türlerine yakalanmanıza engel olmaktadır.

    *Mantar: İyi bir protein kaynağı olan mantar tüketimine de özen göstermelisiniz.

    *Muz yiyerek hem kendinizi mutlu hissedebilir hem de üzerinizdeki yorgunluğu atabilirsiniz.

    *Kefir: Bağışıklık sistemini korur ve güçlendirir.

    *Nar: Boğaz ve bağırsak enfeksiyonlarına karşı koruyucu etkisi vardır. Kalp- damar hastalıklarına karşı iyi bir koruyucudur; kanser riskini azaltıcı etkisi vardır.
     
  2. Murat

    Murat Yönetici

    Bahar'da aslında neden yoruluyoruz, birincisi saatler ileri alınıyor ikincisi hava geçişinden vücut dengesini değişiyor. Dikkat edilmesi gereken konu yiyeceklere dikkat ederek uykuyu düzene sokmak.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş