5 Sağlıklı Atıştırmalık

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında hayal perisi tarafından paylaşıldı.

  1. h

    hayal perisi Yeni Üye

    Ara öğünlerinizde az ve sık yemek yiyerek kan şekerinizi dengeleyebilir ve kilonuzu kontrol altına alabilirsiniz.

    Gün boyu küçük porsiyonlarda az ve sık yemek yiyerek kilo alımınızın önüne geçme konusunda da size yardım edecektir.

    Taze veya buharda pişirilmiş sebzelerinizin üzerine limon dökebilir; baharat ekleyebilirsiniz.

    1 dilim tam tahıllı ekmekle yoğurt yiyebilirsiniz.

    Yoğurt üzerine mevsim meyvesi ve keten tohumu ekleyebilirsiniz.

    Tam tahıllı krakerleriniz ile baharatlı krem peynir tüketebilirsiniz.

    Yağsız mısır patlağının üzerine bir tatlı kaşığı bal ve 1 çay kaşığı tarçın atarak harika bir tatlı hazırlayabilirsiniz.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş