2015 Ramazan Bayramında Kilo Almamak İçin Öneriler

Konu, 'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' kısmında Goksel tarafından paylaşıldı.

  1. Goksel

    Goksel Admin Yetkili Kişi

    Bayramda yemek çeşitleri fazladır. Onlarca hamur işi ve tatlılar. Her gittiğimiz bayram ziyaretinde önümüze gelen ikramlar. Hem onları kırmamak vede bayram sebebiyle kilo almamak için nasıl bir yol izlemek gerekir ?


    Ana başlıklar altında sıralamak yeterli olacaktır.

    * Bayramın ilk günü bol bol su için ve dolu dolu bir kahvaltıyla güne başlayın.

    * Günde 4 saat ten fazla aç dolaşmayın.

    * Yemek öğünlerinde az yemek yiyin.

    * En az 2 litre su için

    * Gelen ikramlarda çay meyve suyu gibi asitli içecekler yerine bitki çayları tüketmeye özen gösterin.

    * Ana öğün ikramlarında tabağınızı sebzelerle doldurun.

    * Gelen ikramlarda şeker ve çikolatalardan almamaya çalışın. Ağır tatlılar yerine sütlü tatlılar tercih edin.

    * Bol hareket edin. tempolu yürümeye çalışın metabolizmanızı hızlandırın.

    [​IMG]
     
  2. Orko

    Orko Bilgi Sihirbazı.

    Malum önümüzdeki Ramazan uzun geçecek gündüzleri aç kalınca geceleri aşırı yemeğe girişmemek gerekli.
     
  3. Murat

    Murat Yönetici

    Ramazan öncesi kazanılan sağlıklı beslenme Bayram ile birlikte bozulunca vücut ne yapacağını şaşırıyor dikkat diyoruz.
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş