15 Günde hızlı kilo verin

Konu, 'Diyet Listeleri' kısmında Goksel tarafından paylaşıldı.

  1. Goksel

    Goksel Admin Yetkili Kişi

    Hızlı kilo vermek hepimiz için önemli birşey. ALdığımız kiloları alırken çok rahatız ama verirken çok zahmetli yollardan geçiyoruz. Bu yollardan geçerken ne kadar hızlı olursak bizim için o kadar iyi oluyor. Hızlı kilo vermek için yapılabilecek en güzel şey doğru diyet ve spor.

    Dr. Ayça Kaya' ya ait olan 10 adımlık diyet sayesinde sizde kilolarınızdan 15 gün içerisinde kurtulabilirsiniz.

    1. Her sabah ev kahvaltısı yaparak güne başlayın. Simit, poğaça, açma, börek gibi yiyeceklerden vazgeçin.

    2. Kahvaltıda kayısı kıvamında haşlanmış bir yumurta yemeyi ihmal etmeyin. Çünkü güne yumurta yiyerek başladığınızda, gün içinde 400 kalori daha az yersiniz.

    3. Sabah kahvaltısında maydonoz, roka, dereotu, roka ve tere dediğimiz aromatikleri mutlaka bolca bulundurun. Bunların üzerine bir tam limon suyu sıkmayı ihmal etmeyin. Bunların içerdiği esanslar ve C vitamini metabolizmanızı hızlandırır ve doygunluk verir.

    4. Her ana öğüne başlarken önce bir büyük kase salata yiyin. Daha sonra diğer yemeklere geçin. Salatanıza mümkünse yağ koymayın, 1-2 kaşık yoğurt ekleyebilirsiniz.

    5. Günde 2 bardak yoğurt yemeye özen gösterin. Özellikle öğlen ve akşam yemeği ile birlikte yoğurt tükettiğinizde daha uzun süre tok kaldığınızı göreceksiniz.

    6. 15 gün boyunca pilav, makarna, börek, tatlı, kek, kurabiye gibi hamurişlerini hayatınızdan çıkarın. Yemeğinizin yanında doymak için 1 dilim esmer ekmek yiyin.

    7. Tek çeşit yemek kuralını uygulayın. Sabah ve öğlen öğününüzde tek çeşit yemek (kıymalı kabak, zeytinyağlı ıspanak, ızgara tavuk…gibi) yanında salata, 1 kase yoğurt ve 1 dilim ekmek yiyin.

    8. Her yemek sırasında 2 bardak su için. Suyu yemek sırasında lokmalarınızın arasında için. Böylece yeme hızınız yavaşlayacak ve su midenizde hacim kapladığı için daha az yemek yiyeceksiniz.

    9. Öğüne başlamadan önce, 1 fincan sütlü kahve veya ayran içebilirsiniz. Böylece iştahınız kesilecek ve daha az yemek yiyeceksiniz.

    10. Artık havalar ısındı, yürüyüşler başlasın. Her gün en az 40 dakikalık tempolu yürüyüş yapın.
     
  2. Murat

    Murat Yönetici

    Boş verin benim gibi 3 ayda 10 kilo verin ama huzur dolu bir zaman diliminde kendiniz ile barışık kalın :)
     
Kutucuğu Tıklayın:
Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş